جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس چهارشنبه سوری

 

چهارشنبه سوری نزدیکه. یه وقت نری از رو آتیش بپری.
.
.
آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه!

 

  ********** 

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته. 

 

  ********** 

  

چهارشنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟ 
 

  **********  

 

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیوید کاپرفیلد ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی...
  

  **********  

 

با یاد سرخی گونه هات...
درخشش چشمات...
سوزانندگی لبات...
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک 

 

  **********  
 

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.
.
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال 
 

  **********   

 

مواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن.
 

  **********    

 

یه وقت نری از رو آتیش بپری
آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه
 

  **********     

 

سلام. چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم.
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره! 
 

  **********      

 

چهارشنبه سورى یکی از جشن های ملى و باستانى ایرانیان بر شما مبارک باد .  


  **********       

 

گذشتگان ما شب چهارشنبه سورى در آتشى که می افروختند به منظور دفع چشم زخم و حل مشکل خود اسپند و کندر میریختند.
 

  **********        

 

سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک 
 

  **********         

 

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز میرویم. 

 

  **********          

 

هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا
 

  **********           

 

غضنفر زنگ میزنه به 118 و می پرسه : امسال چارشنبه سوری چند شنبه میفته ؟! 
 

  **********            

 

واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه / چهار شنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو 
 

  ********** 

 

انگاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری / گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری 
  

  ********** 

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم 
 

  **********  

 

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشیم شاد
چهارشنبه سوری گرامی باد 
 

  **********   

 

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چهارشنبه سوری مبارک 
 

  **********    

 

چنین گفت زرتشت: "که سوزانید بدی را درآتش، تا ز آتش برون آید نیکی"
پس تو نیز چنین کن. 
 

  **********     

 

سوختن غمهایت در آتش 4شنبه سورى آرزوى من است،4شنبه سوریت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد