جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

مینی چیلر با قیمت و کیفیت مناسب را از کدام شرکت تهیه کنیم؟

مینی چیلرها برای تامین سرمایش دستگاه های صنعتی و تهویه مطبوع ساختمان ها استفاده می شوند. مینی چیلرها دقیقا عملکردی مشابه چیلر دارند با این تفاوت که در ابعاد و ظرفیت های کوچکتر تولید می شوند. آب مورد نیاز سیستم، در داخل اواپراتور خنک می شود و سپس توسط پمپ گردشی به کویل در داخل فن کویل ها و یا هواساز و یا دستگاه های صنعتی که نیاز به آب سرد دارند منتقل می شود. مینی چیلرها در ظرفیت های 5 تن تبرید الی 12 تن تبرید تولید می شوند.

   ادامه مطلب ...

چیلر چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

همه ما دوست داریم وقتی در فصل تابستان خانه خود را خنک نگه داریم، هیچ چیز بهتر از این نیست که وقتی به خانه می رسیم گرمای طاقت فرسای روز را پشت سر بگذاریم و در نهایت در فضایی خنک بتوانیم استراحت کنیم. چیلر و فن کویل این امکان را برای ما فراهم می کند تا دمای دلخواه و مورد نیاز خود را داشته باشیم. همچنین در صنایع مختلف و کارخانه جات گرمای ناخواسته وجود دارد که اگر این گرما حذف نشود ادامه فرایند امکان پذیر نمی باشد. تنها سیستمی که می تواند این گرمای ناخواسته را حذف کند چیلر تراکمی می باشد. 

  ادامه مطلب ...

اطلاعات جامع در خصوص چیلر تراکمی

باید گفت بدرستی یکی از برترین تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در حوزه صنعت تهویه مطبوع دستگاه چیلر می باشد؛ با بررسی های صورت گرفته  می توان گفت منشاء اختراع چیلر تامین مورد نیاز سرمایش در صنایع بوده است که با مرور زمان از این سیستم برای تامین هوای مطبوع ساختمانها هم استفاده شده است؛ تا حدی که می توان گفت چیلر ها را می توان به عنوان یکی از کارآمد ترین سیستم های تهویه مطبوع به شمار آورد.
 
ادامه مطلب ...

چیلر تراکمی آب خنک یا چیلر تراکمی هوا خنک؟ راهنمای انتخاب چیلر مناسب

اگر به دنبال سرمایش برای آپارتمان یا محیط مسکونی یا اداری خود هستید و یا اگر با ماشین آلات صنعتی کار می کنید و نیاز به چیلر برای جلوگیری از داغ شدن ( خنک کاری ) دستگاه ها و مواد خود دارید و نمی دانید از چه نوع سیستمی، با چه مشخصاتی استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

اطلاعات جامع در خصوص زنت صنعتی

یکی دیگر از سیستم های تهویه مطبوع دستگاه زنت صنعتی می باشد. این سیستم در فصل تابستان عملکردی شبیه به کولر آبی و در فصل زمستان عملکردی شبیه به هواساز دارد. در دستگاه زنت صنعتی همانند کولر آبی البته با کمی تغییرات، بستری مرطوب در مسیر ورودی هوا قرار گرفته و هوای خشک خارج در تابستان را به هوای مطلوب تبدیل می کند. همچنین در فصل زمستان دقیقا شبیه به یک هواساز عمل می کند و با استفاده از کویل آبگرم که از طریق موتورخانه مرکزی یا پکیج تغذیه می شود عملیات گرمایش را به خوبی انجام می دهد.

  ادامه مطلب ...