جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

5 سایت برتر طراحی سایت در ایران

در این مقاله قصد داریم 5 سایت برتر در زمینه طراحی سایت در ایران را به شما معرفی کنیم.

  

اطلس وب

اطلس وب فعالیت خود را در حوزه اینترنت و تجارت الکترونیک و فروش هاست آغاز نمود. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت در دنیا اطلس وب بر آن شد تا در حوزه های مختلف از طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تا طراحی گرافیکی و لوگو و همچنین انیمیشن های تحت وب فعالیت خود را ادامه بدهد.اطلس وب فعالیت خود را در حوزه اینترنت و تجارت الکترونیک و فروش هاست آغاز نمود. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت در دنیا اطلس وب بر آن شد تا در حوزه های مختلف از طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تا طراحی گرافیکی و لوگو و همچنین انیمیشن های تحت وب فعالیت خود را ادامه بدهد.

سایتوساز

سایتوساز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در استان قزوین آماده دریافت ایده و طرح شما و پیاده سازی آن به بهترین شکل ممکن می باشد. این سایت تلاش دارد تا با بهره گیری از جدیدترین متد های روز دنیا در زمینه طراحی سایت بهترین خدمات را به همشهریان عزیز در استان قزوین ارائه دهد. سایتوساز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در استان قزوین آماده دریافت ایده و طرح شما و پیاده سازی آن به بهترین شکل ممکن می باشد.

نونگار

شرکت نونگار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور ایران می باشد. این شرکت کار خود را از سال 1381 در تهران آغاز نموده و تا به امروز به فعالیت خود ادامه میدهد. شــــــرکت نونگار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور ایران می باشد. این شرکت کار خود را از سال 1381 در تهران آغاز نموده و تا به امروز به فعالیت خود ادامه میدهد.

ساناتک

شرکت طراحی سایت ساناتک در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه راهکارهای نوین تحت وب فعالیت خود را آغاز نمود. طراحی و تولید محصولات متنوع طراحی سایت و عرضه خدمات تخصصی مرتبط با این محصولات در زمینه وب، ساناتک را از دیگر رقبا متمایز نموده است.شرکت طراحی سایت ساناتک در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه راهکارهای نوین تحت وب فعالیت خود را آغاز نمود. طراحی و تولید محصولات متنوع طراحی سایت و عرضه خدمات تخصصی مرتبط با این محصولات در زمینه وب، ساناتک را از دیگر رقبا متمایز نموده است.

ایران سایت

ایران سایت قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه طراحی وب سایت حرفه ای در تهران و ایران با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در زمینه های طراحی و ساخت سایت با تعرفه ها و زمینه های متنوع مثل طراحی وب سایت شرکتی،طراحی وب سایت شخصی،طراحی سایت عکاسی،طراحی سایت علمی،طراحی سایت صرافی،ساخت سایت های پرتال و طراحی سایت تبلیغاتی و دارای بیش از 500 نمونه کار با قیمت مناسب در طراحی و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای ایران سایت را به برترین گروه تبدیل نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد