جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

مینی چیلر با قیمت و کیفیت مناسب را از کدام شرکت تهیه کنیم؟

مینی چیلرها برای تامین سرمایش دستگاه های صنعتی و تهویه مطبوع ساختمان ها استفاده می شوند. مینی چیلرها دقیقا عملکردی مشابه چیلر دارند با این تفاوت که در ابعاد و ظرفیت های کوچکتر تولید می شوند. آب مورد نیاز سیستم، در داخل اواپراتور خنک می شود و سپس توسط پمپ گردشی به کویل در داخل فن کویل ها و یا هواساز و یا دستگاه های صنعتی که نیاز به آب سرد دارند منتقل می شود. مینی چیلرها در ظرفیت های 5 تن تبرید الی 12 تن تبرید تولید می شوند.

   

مینی چیلر چگونه کار می کند؟

مینی چیلرها دقیقا همان چیزی را که از نامش مشخص است انجام می دهند، همه چیز را خنک میکنند. در واقع مینی چیلرها در طیف وسیعی از کاربردها ضروری هستند. اما، مینی چیلر چگونه کار می کند؟ مینی چیلرها بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار می کنند. مینی چیلرها عموما از کندانسورهای هواخنک استفاده می کنند و به ندرت پیش می آید که از کندانسورهای آب خنک و برج خنک کننده استفاده کنند. 

به طور خلاصه، آنها از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کنند و محصولات را خنک نگه می دارند تا از آسیب رسیدن به ماشین آلات جلوگیری شود و یا در پروژه های ساختمانی از جمله مسکونی، بیمارستان ها، هتل ها، ساختمان های تجاری و ... از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند و دمای فضا را مطلوب می کند.

اجزای مینی چیلر

مینی چیلرها از کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط، اواپراتور و پمپ و منبع انبساط تشکیل شده است.

 

*بدنه

ستون بندی دستگاه از مقاطع ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری الکترواستانیک به ضخامت مناسب به صورت CNC می باشد.

 بدنه دستگاه از ورق گالوانیزه مرغوب به ضخامت مناسب با درب های قابل دسترسی و قابل برداشت با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 80 میکرون می باشد.

*کمپرسور

دارای کمپرسور اسکرال  برند کوپلند تایلند اصلی و مناسب جهت کارکرد با مبرد R22 یا R407 می باشد.

*اواپراتور

- اواپراتورها از نوع SHELL & TUBE EVAPORATOR با لوله های مسی 8/5 به ضخامت 63/0 به همراه ستاره های آلومینیومی پنج پر در داخل لوله ها با گام مناسب جهت افزایش راندمان اواپراتور می باشد.

- TUBE SHEET اواپراتور از جنس فولاد می باشد.

- SHELL پوسته اواپراتور و از لوله فولادی می باشد.

- BAFFLE PLATES تعبیه بافل پلیت به تعداد مورد نیاز در داخل اواپراتور برای افزایش راندمان اواپراتور از جنس تفلون به ضخامت مناسب می باشد.

- تست پوسته اواپراتورها با فشار 250 PSI (250PSI TEST PRESSURE)  می باشد.

تست مدار به مدار اواپراتورها با فشار 150 PSI (150PSI TEST PRESSURE)  می باشد.


*کندانسور

کویل کندانسوری که از لوله های مسی و فین های آلومینیومی موج دار سینوسی که توسط ماشین اتوماتیک یکپارچه می گردند، ساخته می شود.

کویل کندانسوری 4 ردیفه با تراکم FIN/INC12 می باشد.

*پمپ سیرکولاتور

بهره گیری از پمپ های سیرکولاتور ساخته شده توسط بهترین سازندگان جهانی، درون دستگاه با دبی و هد مناسب، امکان نصب دستگاه را علاوه بر پشت بام ساختمان، در تراس نیز میسر می کند و نیازی به نصب مجدد پمپ بین مسیر نمی باشد.

معمولا در موتورخانه های چیلر، جهت جلوگیری از نوسانات آب در سیستم، از منبع انبساط استفاده می شود. در مینی چیلرهای آپارتمانی، به طور استاندارد منبع انبساط بسته تعبیه شده است که مزیت های زیر را موجب می شود:

1) تثبیت فشار آب در سیستم

2) حفظ فشار آب داخل در فشاری معین جهت جلوگیری از نفوذ هوا و ناخالصی به داخل سیستم و در نتیجه کاهش رشد و انباشتگی باکتری ها

3) ایجاد فشار داخلی در سیستم جهت جلوگیری از ایجاد پدیده کاویتاسیون

4) حفظ NPSH در ورودی پمپ سیرکولاتور

*فن کندانسور

به منظور تقطیر مبرد در کویل کندانسوری از فن Axial برند زیلابگ یا بتا چین استفاده می شود.

*ادوات کنترلی و حفاظتی

کنترلر PLC لوگوی زیمنس

کنترلر فشار رانش و مکش کمپرسور (High & Low pressure control) مارک Danfoss  

کنترلر فشار بالای سیستم  ((High pressure control مارک Danfoss  

*قطعات سیکل تبرید

شیر برقی (Seloneed valve) مارک  Danfoss  

شیر انبساط (expansion valve) مارک  Danfoss  

شیر دستی (service valve) مارک Danfoss   یا ecs

سایت گلاس مارک Danfoss  

شیر اطمینان (Safety valve) مارک Hanri اورجینال یا Castel اورجینال

فیلتر درایر (Drier Filter) مارک Danfoss  

*تابلو برق دستگاه

قطعات برقی شامل کنتاکتور، بی متال، کلید حرارتی مارک هیوندای 

کلیدهای مینیاتوری مارک هیوندای

*عایقکاری سیکل تبرید

در اواپراتور دستگاه و مسیر مکش کمپرسور از عایق های حرارتی الاستومری به ضخامت 13 میلی متر به منظور افزایش راندمان سیستم استفاده می شود.


کاربرد مینی چیلر

- آپارتمان ها

- ساختمان های تجاری

- ساختمان های اداری

- فضاهای ورزشی

- بیمارستان ها

- سوله های صنعتی

- انبارهای نگهداری محصولات

- دستگاه های تزریق پلاستیک

- دستگاه های لیزر

- گونی بافی

- صنعت چاپ

- دستگاه MRI

- دستگاه اکسترودر

- آزمایشگاه ها

- انبار مهمات 

- ابنار مواد شیمایی 

 

ویژگی های مینی چیلرهای کارمانیا دنا:

- استفاده از کمپرسورهای اسکرال کوپلند تایلندی اصلی

- استفاده از فن Beta چین 

- تمامی بدنه دستگاه طراحی شده و توسط لیزر برشکاری شده اند.

- سطح کندانسور با توجه به شرایط آب و هوایی محل پروژه طراحی شده است.

- با توجه به محدودیت های ابعادی پروژه گروه صنعتی کارمانیا دنا اقدام به طراحی با توجه به نیازهای شما می نماید.

- کلیه دستگاه ها دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت مادام العمر می باشند.

- استقلال هر کدام از واحدهای آپارتمان

- عدم نیاز به کانال کشی و اشغال فضای واحد

- استقلال دمایی هر یک از اتاق ها و بخش های مختلف

- عدم نیاز به برج خنک کننده در مینی چیلرهای هواخنک

- قابل استفاده در تمام شرایط دمایی

 

محل قرارگیری مینی چیلر 12 تن تبرید

با توجه به اینکه محدودیتی برای طول لوله کشی در مینی چیلر وجود ندارد، مینی چیلر را می توان بر روی بام نصب کرد و از اشغال فضای بالکن جلوگیری کرد.

 

چرا مینی چیلر بخریم؟

مینی چیلرها در دو بخش صنعت و تهویه مطبوع کاربرد دارند. در بخش صنعت نیاز به خنک کاری دستگاه ها و محصولات داریم و چاره ای جز استفاده از چیلر و مینی چیلر نداریم. در بخش تهویه مطبوع نیز اگر به دنبال سیستمی هستیم که هم دمای کنترل شده و هم استقلال فضاهای مختلف و بسیاری از مزیت های مختلف را به ما بدهد مینی چیلر بهترین گزینه می باشد.


لیست قیمت مینی چیلر 

زمانی که ما تصمیم به خرید مینی چیلر می گیریم، با شرکت ها و قیمت های مختلفی روبرو می شویم؛ افراد در این مرحله اصولا سردرگم می شوند که از کدام برند خرید کنند و تمام تلاش خود را می کنند که با قیمت کمتر نسبت به خرید مینی چیلر با بالاترین کیفیت اقدام کنند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل از شرکت ما نیز استعلام قیمت کنید و از کارخانه بازدید نمایید و ما به شما این قول را می دهیم که با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت مواجه شوید.

گروه صنعتی تهویه کارمانیا دنا سازنده دستگاه های تهویه مطبوع در تلاش است تا با کمترین میزان سود به مشتریان عزیز دستگاه های با کیفیت ارائه دهد.

با توجه به اینکه این مجموعه با کمترین میزان سود اقدام به فروش مینی چیلر و چیلر و به طور کلی سیستم های تهویه مطبوع می نماید و با توجه به نوسانات بازار در ادامه لیستی از قیمت مینی چیلر تراکمی به صورت نمونه آورده شده است که بروز نمی باشد و برای اطمینان از قیمت نهایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ظرفیت مینی چیلر (TON) حداقل قیمت (ریال) حداکثر قیمت (ریال)

چیلر تراکمی هواخنک 5Ton 600.000.000 800.000.000

چیلر تراکمی هواخنک 8Ton 1.000.000.000 1.300.000.000

چیلر تراکمی هواخنک 10Ton 1.200.000.000 1.400.000.000

چیلر تراکمی هواخنک 12Ton 1.300.000.000 1.450.000.000

جهت اطلاع از آخرین و بروزترین قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.


چیلر را از سازنده بخرید.

بدون شک یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید چیلر و مینی چیلر از کارخانه حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه است. هنگامی که واسطه ها از فرآیند خرید مینی چیلر حذف شوند، قیمت نهایی محصول شما کاهش می یابد.

هنگامی که به طور مستقیم از کارخانه خرید می کنید، می توانید تمامی مراحل تولید را ببینید و هنگام خرید هر نکته و دغدغه ای در رابطه با چیلر دارید به سازنده بگویید و سازنده تمام دغدغه ها را در نظر گرفته و بهترین پیشنهاد با پایین ترین قیمت را به شما اعلام می کند.


قیمت خرید مینی چیلر

در تماس های دریافتی از مشتریان یکی از بیشترین سوالات در رابطه با قیمت مینی چیلر می باشد. لازم به یادآوری است با توجه به اینکه گروه صنعتی تهویه کارمانیا دنا سازنده دستگاه های تهویه مطبوع می باشد و با توجه به اینکه می توان مینی چیلر را با قطعات و برندهای متفاوت تولید کرد؛ پس برای اینکه بتوان استعلام قیمت چیلر دقیق صورت پذیرد؛ باید به صورت دقیق قطعات بکار رفته در مینی چیلر را انتخاب کنیم و پس از آن اقدام به استعلام قیمت بکنیم. برای انتخاب صحیح و مناسب مینی چیلر شما می توانید با مهندسین گروه صنعتی تهویه کارمانیا دنا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند و شما را در انتخاب مناسب یاری دهند.


بهترین کیفیت و قیمت فروش مینی چیلر 

کیفیت و قیمت دو عامل مهم و تاثیرگذار در خرید مینی چیلر می باشد. خریدار به دنبال کالای با کیفیت با قیمت معقول می باشد. البته در بین بسیاری از مردم مرسوم است که هر چه قیمت یک کالایی بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است؛ اما همیشه به این صورت نیست. گروه صنعتی تهویه کارمانیا دنا تمام تلاش خود را به کار برده تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت معقول به مشتریان عزیز ارائه دهد که این امر به واسطه تولیدکننده بودن و خرید مناسب قطعات مصرفی و پایین آوردن هزینه های تولید محقق شده است.

برای اثبات این ادعا گروه صنعتی کارمانیا دنا از تمامی عزیزان دعوت بعمل می آورد تا از محل کارخانه بازدید نمایند تا کیفیت محصولات و اصل بودن قطعات را از نزدیک مشاهده کنید تا بتوانید مقایسه درستی با دیگر فروشندگان چیلر داشته باشید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد