جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

طرز تهیه کالزونه (غذای ایتالیایی)

 

مواد لازم:7 گرم     مخمر
نصف قاشق چایخوری     شکر
180 میلی لیتر     آب ولرم
300 گرم     آرد سفید
یک قاشق غذاخوری     شیر

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی؛ جملات زیبا

 

به یاد داشته باش :

نقطه اوج هر فواره ، سرآغاز سقوط است . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک روز تولد

قشنگترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست 

پس برای من بمان 

و بدان که عاشقانه دوستت دارم

ادامه مطلب ...

چرا چشم شما قرمز می شود؟

  

"ورم ملتحمه" یا کونژنکتیویت (conjunctivitis) اصطلاحی است که برای توصیف التهاب ملتحمه ی چشم استفاده می شود و شایع ترین علت قرمزی چشم است.

ادامه مطلب ...

۱۰ درس شگفت انگیز از زندگی انیشتین


۱. کنجکاوی را دنبال کنید

“من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

ادامه مطلب ...