جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس تبریک روز تولد

قشنگترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست 

پس برای من بمان 

و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد. گل یاسمنم تولدت مبارک.
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

تولد روز عادی نیست زیبا

وتبریکم زیادی نیست زیبا

اگر رنجیدی از تبریک بسیار

ببخشم چون ارادی نیست زیبا

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
  

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

….جان ، خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک . . .
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس / تو آسمون ، توی قفس

از اولش تا آخرش / دوستت دارم ، همین و بس

از طرف دوست دار تو . . . 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگزارم . . . 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

چشنی با شکوه و بزرگ

تولدت مبارک . . . 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . . 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم . . .
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


و ما باتمام عشق خود به همراه قاصد دلهای احساس، پیام تولدت را به آسمان خوشبختی میفرستیم تا به تو بگویند عزیزترین، (تاریخ تولد.....،) روز تولدت بر تو مبارک. 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

تولدت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره

اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

شمعها رو روشن کن و به جام دو تا رو فوت کن

نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن

تو این روزطلایی نگو کمی غم داری

بدون که دیوونه ای به نام ..... جون داری

تولدت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

روز تولد تو ستاره ها دمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روز تولد تو بخت من از راه رسید

نیمه جونی، جون گرفت تشنه به دریا رسید

تکرار حرفهای منی مثل سرود زندگی

عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

با هفتا آسمون پر از گل یاس و میخک

با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 03:38 http://www.asemuneeshgh.blogsky.comhttp://

آپم
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_______منتظر _________***
_***_____________________***
__***_____ حضورت_____***
___***_________________***
____***___هستم ______ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد