جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

بدون شرح!

نظرات 19 + ارسال نظر
لاله یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 14:11 http://138003.blogsky.com/

سلام.جالب بود از دست کوچک به دست بزرگ!
دست یک خانواده.
سربزن

سلام. آره
باشه حتما

به این میگن یه اپ درستو حسابی روز ولنتاین و این اپ به به اقا امیر ترکوندی ها

دست بزرگه اندازه دست خودمه

ا خییییییییییییییییییییییییی
آخیییییییییییییییییی
آخیییییییییی
آخییییی
آخیی
آخی

بله
بله

نترس بابا شوخی کردم

ووووووووووولی خیلی زیبا بود

واقعا؟!

بیست دور زدیم خبری نبود
نه تاییدی نه جوابی

فردا یادت نره
25 بهمن

یادم می مونه!

خوب چه خبر ما که دین خود را ادا کردیم

ای کلک هر چی گشتم پیدات نکردم!

ثریا (یه قدم من... یه قدم تو...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:05

پس زنده ای نمردی
من فکر کردم مردی
چرا سر نمیزنی

هنوز زنده ام! اوووووووومدم

ثریا (یه قدم من... یه قدم تو...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:06

دینم هم منظورم 25 بهمن بوووووووود چی فکر کردی

فکری نکردم که دعوا نکن

خسته نشی توووووووووووووو پسر
خوبم خوبی
از خنده روده بر شدیم

نظرهای تکمیلی در راه است!

اپمو خوندی امیر حسین

بگی نگی!

میگم من با اینکه نظری ندارم ولی این عکست ایجاب میکنه از خانوم بچه ها یه احوال پرسی بکنم خانوم بچه ها چطورن

تصمیم گرفتم ۴۰سالگی صاحب خانم بچه شیم!
فعلا تک و تنهاییم!
می خندییییییییییییم!

چه روز بدی بووووووووووووووووووووووووووود

چراااااااااااااااااااااااااا؟

لاله شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 18:55 http://138003.blogsky.com/

سلام خیلی خوشحالم کردی با نظرت.
من آپم منتظرتم

سلام. خوهش میکنم. حتما میام

Orel یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 14:54 http://www.one-big-lie.blogfa.com

.............................چه جالب!
...موفق و پیروز و سبز[گل]...

دیدم چقدر خوب احوال پرسیدی

سوت میزنی بی ادب
لااقل بگوووووووووووووووووووووو ببخشی گرفتار بوووووووودم

ببخشید گرفتار بودم!

پست بالایی رو چرا ور داشتی چی شد
یه پست درستو حسابی هم گذاشتی باید ور داری والا ما موندیم با این جنس مخالف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همش در حال هنگ کردنن

برنداشتم که هستش
جنس موافقاتون چطورین؟!
عینک آبی رو در بیار میبینیش!

زهرا دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 15:10

غزاله جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 17:36 http://faghatghermez.persianblog.ir

سلام
خیلی بامزس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد