جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

مرا ببوس!

ازپشت میله ها ،
لبهایم را ببوس 

شاد بودن، تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت
از پشت میله ها

….
از پشت این قفس تنگ
….

و بس عبوس


لبهای تشنه را

….
لبهای غنچه گشتهء من را
….
با تمام وجودت ببوس

نظرات 11 + ارسال نظر
ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 18:25


این واسه این بود اپ جدید گذاشتی داشتم ذوق مرگ میشدم

باحال بود نه ه ه ه ه ه ه ه ه!
ازم بعید بود آپ نه ه ه ه ه ه!

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 18:26

کی میخواد اینوووووووووو ببوسه

تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

بیا دلش رو نشکنیم هر دو ببوسیمش!

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 18:27









درنا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 11:00 http://www.dornah.blogfa.com

سلام

سلام

خووووووووووووودت ببوس دیونه

مگه زده به سرم اینو ماچ کنم قرار نیست پرسنس بشم که

ببوس دیگه دلشو شکستی

یکی منو نجات بده

از دست کی؟!

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 13:22

ارزونی خووووووووووووودت ایشالا خیرشو ببینی

مانی سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 08:04

ثزیا داماد و ببوس یالا .. یالا یالا یالا
ثریا دامادو ببوس یالا ... یالا یالا یالا
ثریا دامادو ببوس یالا ... یالا یالا یالا
ثریا دامادو ببوس یالا ... یالا یالا یالا
ثریا دامادو ببوس یالا ... یالا یالا یالا

مرثا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 21:35 http://marsa137.persianblog.ir


خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد