جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

عکس های کودکی بازیکنان فوتبال

 

تصاویر در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر

ااااااااااااااااااااااااااااااااااهههههههههههه
چه خواستم بگم جالب بید دیدم بابا زیاد گفتم خوووووووووووووب چی بگیم خدا و بنده خدا خوشش بیاد آها
چقدر عکسای خوبی بود
چقدر زیبا بود
چقدر اه ببین نمیشه
باید آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخرش بگی
چقدر جالب بید

ولی خدائیش جالب بیدهااااااااا

بله!!
بله!!!
بله!!!!

کیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه؟

قهوه تلخ اثر بدی گذاشته ها!
کیه!
کیییییییییییییییه!
کییییییییییییییییییییییییییییه!

من اینجا کامنت گذاشته بوووووووود امیر حسن تو نمیدونی چی شد نظرم؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه نظر نداده بودم

نظر داده بودی! کامنتت گم نشده! امیرحسین ام امیرحسن نیستم!

ولی خوب خودشو اذیت نکن
مجددا میگوووووووووووووووییم
جالب بید

تا سه نشه بازی نشه!

تو دعوت نامه میخوای بیای وب من
من ولی اهل دعوووووووووت نیستم
شوخی کردم خوب نیا بهتر کی همش چای بیارو ببره

من دعوتی نیستم خودم میام!
درست حدس زدیا من چای خورم عجیب یه سماور بزار کنارت دیگه هی نرو هی نیا یه دقیقه میام خودتونو ببینیم همش آشپزخونه نباشید!

گل مریم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 20:28

سلام
همشون خوشگل بودن بچگی! غیر از آنری
کاسیلاس قشنگ تر شده! آنلکا فرق چندانی نکرده...
دقت کردی! این بکهام از اول سیاسی بوده

شلام یعنی همون سلام!
بیچاره آنری خیلی با نمک بوده! خیلی باهاش حال کردم!

گل مریم پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 16:06

امروز ۹ بهمنه؟!!!!!!!!!!

مگه تقویم نداری!
این ۹ بهمن که زده مال تاریخ پسته!

گل مریم پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:22

آهاااااااااا!

تو خوابیدی یا گیر کردی تو ی این اپت

فکر میکنم گیر کرده باشم تو این آپم

بله اثرشو ورداشتم از روی خودم

میگم خوابی یا بیدار عمووووووووووووو یادگار

بیدارم البته الان نه اون کله سحر که تو بیداری!

منظورم اثر قهوه تلخ بود چیه چشات داره در میاد

منم منظورم همون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد