جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس های جالب

 

گمشده: قبض تلفن همراه اینجانب گم شده است. از یابنده تقاضا می شود که مبلغ آن را پرداخت نماید و رسید بانک را به عنوان مژدگانی نزد خودش نگاه دارد!
شهروند دست و دلباز !!!



.
به یک خدمتکار خانم برای کار در هتل از ساعت 6 صبح تا 12 شب با حقوق 30 هزار تومان در ماه نیازمندیم! هتل خانواده تناردیه!!!
.

.

انواع سفارش قتل و ضرب و جرح بچه، مادر بچه و پدر بچه با خودرو پذیرفته می شود!
شاهین درایور!!! 
.
.
.
برای رهایی از عذاب دوزخ و برزخ به ما مراجعه کنید ! ما گناهان گذشته، حال و آینده تان را به شما متذکر خواهیم شد تا برای جبران و جلوگیری از وقوع آنها اقدام نمایید!

مامان نرجس و شرکا!!!

.

.

.

به یک عدد گردن کلفت جهت آویزان کردن بند کفش گره خورده مالیات بر ارزش افزوده!!! نیازمندیم. شورای هماهنگی این ور و اون ور 

.

.

.

برای اطلاع از وضعیت اخروی خود به سایت افسانه بایگان مراجعه کنید.

.

.

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم

میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم . . .

.

.

.

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم شنبه 15 آبان 1389 ساعت 00:15

ممنون!
پس همینا رو هم پاک کن، البته بازم نظر میزارم
شب به خیر

خواهش میکنم!
باشه٬ ممنون
شب به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد