جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

دانلود کامل آلبوم جدید محسن یگانه با نام رگ خواب با ۳کیفیت مختلف

 

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود با کیفیت ۱۲۸ با حجم ۴۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۱۹۲ با حجم ۶۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۳۲۰ با حجم ۹۰ مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 20:47

فقط آهنگ سکوتش قشنگه بقیش مزخرفه! من از خواننده های با صدای نازک بدم میاد مثل شادمهر و محسن یگانه و سعید کرمانی و ...
ولی صداهای جون دار رو دوست دارم! مثل... مثل... فرزاد فرزین!
اولین کاستی که واسه خودم گوش کردم، (دوران نی نی بودن) مایکل جکسون بود! خیلی دوست داشتم! مدرن تاکینگ هم خیلی دوست داشتم! الانم رو دست ندارن
البته چند سالی میشه که دیگه آهنگ گوش نمی دم! حتی مجازا رو! فقط آهنگایی که خیلی خوشم بیاد رو تو گوشیم نگه می دارم! اونم چند تا بیشتر نیستن!
چقدر طولانی شد
خیلی بامرامم! واسه هر پستی که می خونم یه نظر هم می زارم!!!

آهنگ عذابش هم بد نیست. بنیامین بهتره ولی یگانه هم بعضیاش قشنگه.
من معین و هاتف و یه چند تای دیگه رو دوست دارم!
شادمهر هم اون اولین آهنگهاش قشنگ بود ولی دیگه این جدیدا به درد نمیخوره.
مایکل جکسون هم بعضیاشو دوست دارم. (از دوران نی نی بودن کاست گوش میدادی؟!) من اون موقع کاست رو به جای آجر استفاده میکردم باهاش خونه میساختم!
خیلیییییییی با مرامی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد