جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

واکنش زننده یک نماینده مجلس به یک سوال

 

موسی قربانی نماینده قائنات در واکنش به سوال یک خبرنگار که از وضعیت رسیدگی به پرونده کهریزک جویا شد و در خصوص اتفاقات آن واژه «جنایت» را به کار برد ، واکنش تند و ناپسندی انجام داد و وی را نیز تهدید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، موسی قربانی نماینده قائنات درحاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس، در برابر یکی از خبرنگاران و سوال وی با فریاد بر سر او تهدید کرد که وی رابه حراست معرفی خواهد کرد.
این خبرنگار در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه از قربانی پرسید رسیدگی به پرونده کهریزک به کجا رسیده است که قربانی در پاسخ به وی گفت: این موضوع دیگر تمام شده است.
خبرنگار مجددا پرسید با توجه به جنایات انجام گرفته در کهریزک قوه قضائیه چرا پرونده را پیگیری نمی کند؟ این سوال خبرنگار موجب برآشفتن قربانی شد و وی با فریاد خطاب به خبرنگار گفت: شما غلط کرده ای و ...
این درحالی است که مقام معظم رهبری پس از تخلفات صورت گرفته توسط چند مامور کهریزک، بلافاصله دستور تعطیلی این بازداشتگاه و رسیدگی به متخلفین را به شورای عالی امنیت ملی دادند و بعدها نیز به صراحت از این حوادث به عنوان جنایت و تخلف یاد کردند و از خانواده حادثه دیدگان نیز دلجویی کردند. ضمن اینکه کمیته ویژه مجلس نیز گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه داد.
قربانی پس از دور شدن خبرنگار از وی نام او را از سایر خبرنگاران جویا شد و سپس با صدای بلند گفت: اسمت را به  حراست می دهم تا گوشت را گرفته و از مجلس بیرون کنند!
پس از این اتفاقات، تعدادی از خبرنگاران که شاهد این ماجرا بودند، با محبی نیا عضو هیأت رئیسه مجلس گفتگو کردند و وی ضمن عذرخواهی از خبرنگار سوال کننده قول مساعد داد تا موضوع را به اطلاع لاریجانی رئیس مجلس برساند.
محبی نیا به کرات از این خبرنگار و سایر خبرنگاران به خاطر رفتار قربانی عذرخواهی کرد.
دقایقی بعد نخعی مدیر کل حراست مجلس نیز ضمن اطلاع از این ماجرا با حضور نزد خبرنگار مذکور به صدای ضبط شده قربانی و این خبرنگار گوش کرد تا موضوع را پیگیری کند.
به گزارش مهر، موسی  قربانی که در سال اول مجلس هشتم از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده است در سال دوم موفق به کسب رای نشد . وی هفته آینده نیز قصد دارد برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس کاندیدا شود.
خبرنگاران حوزه مجلس ضمن تقدیر از رفتار و حسن نظر محبی نیا و نخعی از آقای قربانی انتظار دارند این اقدام ناپسند را با دلجویی از خبرنگاران پارلمانی جبران کند. اگر چه بهت خبرنگاران نشان از این دارد که این رفتار وی غیر قابل انتظار بوده است.

منبع : تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد