جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

برانکو ایوانکوویچ: جای ایران در جام جهانی خالی است

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با بخش بین‌الملل سایت گل اعلام کرد که ایران هنوز یکی از بهترین‌های آسیاست و به طور قطع در سال 2014 در جام جهانی حاضر خواهد بود.

برانکو که در حال حاضر سرمربی تیم شاندونگ چین است بعد از جام جهانی 2006 از ایران اخراج شد، این مربی 56 ساله اما همچنان دلبسته روزهایی است که در ایران داشته است. او می‌گوید:«ایران سرزمین فوتبال است.»

او ادامه می‌دهد:«فوتبال در ایران بسیار مهم است و انتظارات نیز فوق‌العاده بالاست. این تیم هنوز یکی از غول‌های آسیاست اگرچه که در آفریقای جنوبی حضور ندارد.»

او نمی‌داند که چرا ایران از راهیابی به این تورنمنت بازمانده است:«نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، وقتی در سال 2006 این تیم را ترک می‌کردم بازیکنان بسیار خوبی در این جمع حضور داشتند. آنها باید در جام جهانی حضور می‌داشتند.»

برانکو در جام جهانی 2006 تنها یک امتیاز به دست آورد و اخبار بسیاری در مورد مشکلات سرمربی و بازیکنان تیم در رختکن وجود داشت. برانکو این حرف‌ها را تکذیب می‌کند و می‌گوید:«هیچ مشکل خاصی در آنجا نبود ما 4 سال عالی را پشت سرگذاشتیم، با قدرت به جام جهانی صعود کردیم و در جام ملت‌های آسیا سوم شدیم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:55 http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد