جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

چهره میانگین انسان‌ها را ببینید!

 

به نظر شما اگر همه انسان‌های جهان را روی هم بریزیم و حاصل را تقسیم بر تعداد آن‌ها کنیم چه موجودی بدست می‌آید؟

محققان موسسه نشنال جیوگرافیک در حین تحقیق برروی جمعیت انسان‌های جهان دریافتند چهره میانگین انسان‌ها به شکل یک مرد 28 ساله از نژاد چینی ها است.

به گزارش وبلاگ گیزمودو، این محققان با بررسی چهره 190 هزار نفر از افرادی که با این مشخصه تطبیق دارند چهره میانگین افراد جهان را بدست آوردند.

جالب اینجاست که بدانید در 20 سال آینده این چهره متعلق به یک انسان از نژاد هندی خواهد بود!
منبع: همشهری آنلاین

نظرات 10 + ارسال نظر

خیلی جالب بود امیر

آره!

تو همیشه میای در مورد اپای من هیچی نمیگی ها دقت کن برو ببین

تو اون اسمایل هام کلی حرف نهفته است!

ببین یعنی من عاشقتم

البته با اجازه مقام معظم رهبری

میدونی چرا کلا تا یکی نزنه توووووووووووووو

سرت ادم نمیشیییییییییییییییی

حتما باید بهت بگم نظرتو بگو تا بیایییییییییییی

یه بیست خطی بنویسی

راستی این اهنگ ترکی منصور هم شورشو دراورده
البته منصورووووووووووووووو

عشقه
منظور هیچی

مرسی



اومدم نظر دادم که!
یه بیست خطی هم نوشتم. البته الان نظراتت صفره. مثل که یهویی با هم همه رو تایید میکنی.
تقصیر منصور نیست که تقصیر ایناست که یه سر پخش می کنند میخوان آدمو منصور زده کنن!

تو چه لینک بلند بالایی داری



من چرا اون ته صفم

سر صف و ته صف نداره که! به هیچ کدومشون سر نمیزنم الا به تو!

میگم امیر حسن بودی یا حسین

وقتی وبلاگتو وا میکنم

این پست عکس سه تا دست که زدی میاد باید بریم رو
مطالب اسفند ماه تا بیاد رو این پست جدیدیت نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برسی کنید و گزارش دهید

امیرحسینم دیگه! نوشته که
من وا میکنم درست میاد مشکل شما رو نداریم. اشکال نداره یه تک پا برید اسفند رو بزنید ایشالا جبران میکنیم

نمیشد مردم دنیا شکل خوشگل تری بگیرن تا این چش بادومییییییییییییییییییی

آخه یک میلیارد و خورده ای چینی ان٬ یه عالمه ام ژاپنی و کره شمالی و جنوبی و تایلند و مالزی و افغانستان و اندونزی و ... داریم. خلاصه همشون شکل هم ان میانگینش شده این!

من فک میکنم چون مردا بیشتر از زنها هستند شبیه یه مرد شده اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وگرنه زن میشد بهتر بوووووووووووود
گند بزنه این نژاد پرستی رووووووووووو

بابا روز جهانی تونم مبارک

خب تو که این همه لطف داری قدم رنجه میکنی

چرا لینکمو نمی بری اون اول اول

ووووووووووووووووووووولی ولش کن شوخی بود

من وظیفه ام رو انجام میدم میام!
واقعا شوخی بود؟! حرف دلت رو بگوووووووووو!

راستی در مورد ای پی دو باره هم پرسیدم هم امتحان کردم ای پی مال خط تلفنه نه سیستم

ببین اگه اینطور باشه من با این لب تاب برم کوجا رو بگم اها

بندر عباس یعنی ای پی من همینه
پس ای کیو چطور ای پی نشون میده تو مال کجایییییییییییییییییییی؟

به هر حال آی پی مال سیستمه! ولی هر چی تو بگی!

بلی هر چی من بگم
مگه غیر ایتم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد