جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

نفخ را با گیاه درمان کنید!

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت گیاه دارویی زوفا ضد نفخ و ضد اسپاسم‌های گوارشی است.

فراز مجاب  افزود: زوفا یکی از مهمترین گیاهان دارویی به شمار می‌رود و از خانواه نعناع محسوب می‌شود.

وی گفت: از گیاه زوفا برای معطر کردن موادغذایی استفاده می‌شود و برای پیشگیری از بیماری‌های گوارشی، اسپاسم و نفخ مؤثر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: از دم کرده این گیاه برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس مانند سرفه، سیاه سرفه، برونشیت و آسم استفاده می‌شود.

نظرات 15 + ارسال نظر

عجب آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپی

بابا ترکوندی تو با این اپ

باحال بود نههههههههه!

میگم من نظر اینجا ندادم

چرا دادی این دومیشه!

شایدم شما هنوز تایید نکردی

اینم سومیش!
یه خرده صبر کنی همه تایید میشن!

این دارو فقط برای نفخ خوووووووووووووووووووووووفه برای الزایمر چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای آلزایمر خبرت میکنم!
مگه آلزایمر داری؟!

خبری ازت نیست امیر

نفخ کردم مشغولم فعلا!

بترکی یه سر بزن به وبلاگ من

اومدم اومدم!

تهدیدی میخوای فقط خوووووووووووووووووودم

ترسیدی

آدمو میترسونی دیگه!

امیر دوست دارم بیای و جواب این سوال منو بدی افرین پسر خوب بدووووووووووووووووووووو

دیگه نمیخواد بیای

میخوام بیام

خوب دیگه ........
وقتی آپ نمیکنی میمونیم چی بگیم
هنگ میکنیم

بهتره یه بار خودتو ریستارت کنی!

نفخ کردیم ریستارت درست نمیکنه
از بس این اپ تو رو میبینیم دست خودمون نیست مرض نفخ اوردیم

باز اینکه سر همون اپه
میگم عموووووووووووووو یادگار خوابی یا بیدار
کوپ کردی پسر خوووووووووووووووب
امیر حالت خوووووووووووووووووووووووبه؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه فقط به خاطر تو یه آپ جدید میزارم.

چرا تایید نکردی امیر

یه خرده صبر داشته باش دختر

امیر یعنی عاشق خودمم ازاینجا تا بالا رو ببین

همش ثریاست چشاش همرنگ دریاست

امیر یه مطلب بیست برات دارم اپ میکنی برات ایمیل کنم

میگن اسمش ثریاست...چشاش ..............
بشرطی که ۲۰ باشه ها یه وقت ۱۹ نباشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد