جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

گاف خیابانی در گزارش بازی ایران و کویت!

 

جواد خیابانی بازی فینال غرب آسیا را با شور و هیجان همیشگی آغاز کرد، اما دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی و همچنین بازی بد تیم ملی باعث شد تا از شور و احساس او هم کاسته شود. خیابانی اما در این بازی گاف عجیبی داد که از گزارشگر باتجربه ای مثل او بعید است.

خیابانی در معرفی تیموریان گفت این بازیکن بعد از یکی دو سالی که تیم نداشت! بالاخره به تراکتورسازی پیوست و دوباره شاگرد اکبر میثاقیان شد!  که تجربه کار با او را در ابومسلم دارد.

البته خیابانی که به اسامی تیم ملی کویت دسترسی نداشت، از روی صفحه تیم ملی کویت در سایت ویکی پدیا اسامی تیم ملی کویت را گرفته بود که البته این اسامی مربوط به تیم قدیمی کویت بود و از ان بازیکنان فقط یکی دو بازیکن در تیم فعلی کویت بازی می کردند! بطور مثال شماره 10 که پاس گل داد، در تیم قبلی کویت متعلق به خلاف سلامه بوده که خیابانی بارها نام او را خلاف سلامت تلفظ کرد!

خیابانی در ابتدای بازی گفت که اگرچه گفته می شود تیم ملی کویت با بازیکنان اصلی شرکت نکرده است، اما ما هم با همه بازیکنان خود شرکت نکرده ایم بازیکنانی مثل نکونام، مهدوی کیا، زندی، غلام نژاد و ...! این در حالیست که مهدوی کیا از تیم ملی خداحافظی کرده و غلام نژاد سالهاست به تیم ملی دعوت نمی شود.

مقایسه وضعیت فوتبال ایران با کشورهای عربی هم جالب بود: زمانی که ما ورزشگاه آزادی را داشتیم، در کشورهای عربی روی زمین های موکت شده بازی می کردند!

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 15:56

از احساساتی بودنش خوشم نمیاد و همینه که کیفیت گزارشش رو میاره پایین.
گزارش گرای مورد علاقه من به ترتیب:
مزدک
عادل
خیابانی
پیمان
... بقیه هم که هیچی

این جمله بقیه هم که هیچی تکیه کلام جدیدته؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد