جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس های عاشقانه


تو به پاکی عقیقی ، مثل دریاها عمیقی ، مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی .

 

ساقیا امشب نوایت با نوایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست .

 

راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود .

 

آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار ، چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید .

 

کسی می تواند در پای عشق بمیرد که پیش از آن زندگی در نگاه وی مرده باشد . 


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت

اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی

 

چنان عاشق چنان دیوونه حالم ، که می خواهم از تو و از دل بنالم ، هنوزم با همین دیوونه حالیم ، یه رنگم صادقم صافم زلالم .

 

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ ، دوستی تلفیق شعور من و توست ، دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا ، دوستی حس عجیبیست میان من و تو .

 

دلم در دیدن رویت همیشه می کند فریاد ، به یاد اولین دیدار که مهرت در دلم افتاد .
 

وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نبینمش ، همین برای من بس است .

گرچه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم ، دل به پیامی که نمیدی بستیم .
 
همه در دایره ی دوست گرفتار شدند ، بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ، عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند ، یار از خون دل عشق خبردار نشد ، چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند ، خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد .
 
داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست .
 
چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ، پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ، چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 10:34

خوبه
در چاله چوله های عشق وعاشقیت شاه فنر قلبم شکست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد