جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

قرارداد پرسپولیس با اوسال فسخ شد

 

مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس قرارداد خود را با امضای توافقنامه‌ای فسخ کرد و پاسپورتش را گرفت.

هروه اوسال که به دلیل ابتلا به هپاتیت ب از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد در هفته‌های گذشته مشکلاتی را برای فسخ قرارداد با پرسپولیس‌ها داشت.
بالاخره پس از جلسات متوالی اوسال ظهر امروز و در ساعت 14:30 با حضور در باشگاه پرسپولیس و در جلسه ای با شکری و رضا چلنگر قرارداد خود را فسخ و پاسپورتش را از باشگاه دریافت کرد.
لازم به ذکر است که رضا چلنگر به عنوان مسئول امور بین الملل پرسپولیس در این جلسه حضور داشت.
مصطفی شکری مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تأیید خبر فوق می گوید:« بالاخره پس از کش و قوس فراوان اوسال قرارداد خود را رسما با ما فسخ کرد و این حق طبیعی باشگاه است که مطالبات خود را از وی دریافت کند.»

وی افزود:« از این بازیکن تعهد گرفتیم که به دلیل هپاتیت ب هیچگونه شکایتی حق ندارد بر علیه پرسپولیس داشته باشد و ادعاهای خود را نیز اعلام کند، سپس به دنبال حق محفوظ باشگاه پرسپولیس هستیم چون او باید سی هزار دلار به باشگاه بازگرداند. حتی می‌توانیم از اوسال خسارت نیز بگیریم که این مورد نیز بستگی به نظر مدیریت باشگاه دارد.»

شکری در پایان گفت:« در ضمن پاسپورت اوسال را نیز به او تحویل دادیم و این بازیکن می‌تواند همین فردا از کشور خارج شود، البته ITC او در گرو ما تا زمان پرداخت سی هزار دلار خواهد ماند.»

قرار است روزبه قدیمی، مدیر برنامه های هروه هفته آینده به ایران بازگردد و در جلسه ای با مسئولین باشگاه پرسپولیس در مورد بدهی 30 هزار دلاری هروه به پرسپولیس تصمیم گیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد