جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس عاشقانه

تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

************************

دوستت دارم به اندازه ی هر جی آدم نامرد توی دنیاست . . . .

**************************

ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب
اما دلی که میشکنه میشه یه سوال بی جواب . . .

************************

خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز . . .
که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است ...

*************************
چقدر سخته که دلت می خواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده . . .

********************

دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری

***********************

لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی
لحظه ای با من باش، تا ابد در دل من مهمانی

*************************
مارک تواین می گوید: بهتر است دهان خود را ببندید و ابله به نظر برسید تا اینکه آن را باز کنید و همه تردیدها را از میان ببرید

**************************
خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...! میگذرد ...! میگذرد و باز هم میگذرد ...!

***************************
بگیر از من تو این دل یادبودی، که تنها لایق این دل تو بودی، هزاران خواستند این دل بگیرند، ندادم چون عزیز دل تو بودی

***************************
غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم ... تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

***************************
یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم و بدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است

**********************

اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی

سه چیزه که آدم هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شه .
?. جاده
?. دریا
?. آسمون
الهی جاده ی زندگیت هموار
آسمون چشمات صاف
و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه ، تا هیچ وقت از دنیا خسته نشی ...

***********************

هر کی دلتو شکوند صداشو در نیار، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد!

***********************

کدام جرم حکم صبر برای من صادر شده ، جرم من عشق بود . . . 

********************

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم آید از تربت من بوی وفا داری

***********************

بلبل باغ توام از باغ بیرونم نکن
گر چه دور اقتاده ام اما فراموشم نکن

***************************
وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است
حتی اگر نخواهدت نفس کشیدنش بس است
**************************

نترس از هجوم حضورم، چیزی جز تنهایی با من نیست . . .

***************************
همیشه چنین بوده است که مهر به ژرفای خود پی نمی برد تا آنکه ساعت فراق فرا می رسد
***************************

اگر موج می دونست که ساحل هیچ وقت دستش رو نمی گیره ، هیچ وقت برای رسیدن به اون نفس نفس نمی زد

**************************
در میان هر سیب دانه ها محدود است در دل هر دانه سیب ها نا محدود است، چیستانیست عجیب ، دانه باشیم نه سیب . . .
*************************
مردم هم مثل میخها, وقتی جهتشان را گم کنند, تاثیرشان را از دست میدهند و شروع به خم شدن می کنند
*************************
هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر

****************************

عشق به دنبال سلطه جویی نیست ، عشق در جستجوی راهی برای تسلیم شدن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد