جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

دانلود سرود زیبای قصه‌ی بابا

 

  

مادر برام قصه بگو دل تنگ تنگه

قصه بابا رو بگو دل تنگه تنگه

مادر مادر مادر مادر

 

مادر برام حرف بزن از ایمونش بگو

مادر برام حرف بزن از پیمونش بگو

مادر تو دونی و خدا از خوبی هاش بگو

از مهربونی و مهر و وفاش بگو

از جونفشونی و از رزم بابام بگو 

مادر مادر مادر مادر

 

دیشب خواب بابا رو دیدم دوباره

نوری بهشتی دیدم بر چهره داره

وقتی به نزدیک بابا رسیدم

دیدم ملائک به دورش بیشماره

نگاش کردم دلم لرزید

صداش کردم به روم خندید

بغل واکرد منو بوسید

لباش خندون چشاش گریون منو بویید منو بوسید

بابا منو بوسید بابا منو بویید

بابا دیدن اشکم خون در رگش جوشید

بابا نوازش کرد بابا سفارش کرد

در جنگ با دشمن ننگه که سازش کرد

مادر مادر مادر مادر

 

بابا برام یه لاله چید منو تو آغوشش کشید

درد دلامو که شنید حرف حسینو پیش کشید

خونم مگه رنگین تره خون حسینه

جونم مگه شیرین تره جون حسینه

یه جون اگه دادم به راه دین و ایمون

صد جون هزارونش به قربون حسینه

بگو به مادر هرگز نخور غم 

حسین و بابا هستند باهم

مادر نخور غم نگیر ماتم

حسین و بابا هستند باهم

 

دانلود

 

منبع: تبیان

نظرات 17 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 09:32

دمت گرم

خواهش میکنم آقا مهدی گل.

سعید جون پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 11:03 http://narcioss136265@yahoo.com

مری یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 00:36

خیلی آقایییی

احسان سجادی دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 14:19 http://kashanforum.tk

حیفم اومد تشکر نکنم...

امروز 2 خرداد سال 1390 در آستانه روز مادر تلویزیون این سرود زیبا رو گذاشت و من اینجا تونستم پیداش کنم سپاسگزارم

خواهش میکنم

پارسا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 10:00

دستتون درد نکن
یاد گذشته افتادم
مرسی

خواهش میکنم

فاطمه دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 13:55

دستتون درد نکنه،
من بچه که بودم، مامانم همیشه این شعرو برام میخوند،
الان میخواست بخونه
بیشترشو یادش رفته بود،
براش که دانلود کردم و گوش کردیم
هردومون گریه کردیم
تشکر

فاطمه سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:09 http://nashenavayan1.blogfa.com/

سلام من از نعمت شنوایی سختی برخوردارم اگر میشه فیلمش بذارید دانلود کنم که لبخوانی کنم بفهمم باتشکر بیصبرانه منتظرم

محی سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 18:41 http://http:/mohyedin1376.blogfa.com/

سلام داداش
دمت گرم خیلی حال کردم
راستی چون میدونستم این تبلیغ برات کسب درامد داره روش کلیک کردم تو هم سربزن و رو بلیغم کلیک کن ممنون
راستی نظرت رو هم درباره ی تبادل لینک بگو

ساسان سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 00:19

این شعر واقعا گریه آوره، حال غریبی به آدم دست میده.
با سپاس.

یعقوب تاجی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 18:57

فوق العاده بود خدایش منو برد تو اون دوران خیلی خاطر انگیز بود

مینا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 15:03

?jaleb bood kheyli....mishe baz sazi konin ke ba tasvir bashe

علی یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 03:27

آقا خدا قوت خیلی عالیه

اصغر پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 22:22

ناشناس پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 20:20

بسیارزیبابود.خیلی ممنون

پرهام یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 17:09

خیلی عالی

آذری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 06:01

عالی هست من این شعر توی چزابه گذاشته بودم یادش بخیر

فدایی مادر پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 17:08

خیییییییییلی زیبا بود
لذت بردم
البته دلم خیییییلی برا اون دوران تنگ شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد