جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

فیلم‌های آخر هفته در تلویزیون

 

در روزهای پایانی هفته، 10 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه 27 و 28 خرداد) فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی جاده، برای دومین بار، قتل اتفاقی، شب روباه، شهر فرشتگان، تلواسه، تصرف در پلهام، فراری، عنکبوت‌های یخی و شکست اخبار از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

*«جاده»
فیلم سینمایی «جاده» به کارگردانی جان هیل کات پنجشنبه 27خردادماه ساعت 22:15 از شبکـه یک سیما پخش می‌شود.
در حالیکه همه ایالت‌های آمریکا پس از آتش سوزی از بین رفته‌اند و مورد غارت بازماندگان این حادثه قرار گرفته‌اند، پدر و پسری نیز مجبورند برای نجات خود از محل زندگیشان که تنها خاکستر آتش در آنجا باقی مانده، سفر خود را آغاز کنند. شرایط این سفر برای آنها در سرمایی طاقت فرسا بسیار سخت است، اما مقصد آنها به طرف جنوب و گرمای مطبوع آن است. گرچه ممکن است هیچ چیز در انتظارشان نباشد! آنها تنها یک طپانچه کوچک برای دفاع از خودشان در مقابل یاغیانی که در طول راه می‌بینند و خطراتی که در انتظارشان است به همراه دارند. فیلم سینمایی «جاده» با نقش آفرینی ویگو مورتنسن، محصول سال 2009 کشور آمریکاست.

*«برای دومین بار»
فیلم تلویزیونی «برای دومین بار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی جمعه 28 خرداد ماه ساعت 15:40 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
احمد که علی‌رغم وضع مالی خوبش در حفظ کانون خانواده ناموفق بوده و بدبینانه به تشکیل خانواده‌ای جدید نگاه می‌کند، در زندگی جدید نیز با رفتارش بار دیگر خانواده را در معرض متلاشی شدن قرار می‌دهد. اما صبوری و حسن رفتار همسر و راهنمایی‌های پدرش، او را به این نتیجه می‌رساند که گوهر ایمان در وجودش کمرنگ شده و تا به آن نرسد، هرگز موفق نخواهد شد. او با درک این کمبود، در مسیر درست زندگی قرار می‌گیرد.
میکائیل شهرستانی و لیلا زارع در فیلم تلویزیونی «برای دومین بار» از تولیدات گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما بازی کرده‌اند.

*«قتل اتفاقی»
فیلم سینمایی «قتل اتفاقی» پنجشنبه 27 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «قتل اتفاقی» به کارگردانی رابرت نایتز و تهیه کنندگی جوی اسپینک از این قراراست که جسد نیک توسط کارگران بازسازی یک قبرستان قدیمی مربوط به 100 سال گذشته پیدا می‌شود. به دلیل آنکه روی جسد بتنِ جدید ریخته شده است، قتل از نظر پلیس مشکوک و قابل بررسی است...
فیلم سینمایی «قتل اتفاقی» با بازی‌های آیرد، سو جانستون و تراوراو محصول سال 2001 کشور انگلستان است.

*«شب روباه»
جمعه 28خرداد ماه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «شب روباه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در انیمیشن «شب روباه» خواهید دید: «فاکسی» روباهی است که در یک بیشه در کنار مزارع انسان‌ها به همراه همسرش زندگی می‌کند. روزی که با همسرش برای دزدیدن غاز به مزرعه‌ای رفته‌اند در تله‌ای اسیر می‌شوند. همسرِ فاکسی تصمیم می‌گیرد در صورت رهایی از این تله، خود و شوهرش دیگر دزدی نکنند. همین اتفاق می‌افتد و فاکسی و همسرش در حالی که صاحب پسری هم شده‌اند زیر درختی زندگی می‌کنند و از دزدی دست می‌کشند. اما با گذشت مدتی باز حرص و طمع به سراغ فاکسی آمده تصمیم می‌گیرد از مزرعه‌های سه کشاورزی که نزدیک بیشه هستند دزدی کند. وی با همکاری یکی دیگر از حیوانات بیشه به نام «صارخ» به این کار مشغول شده و طی چند شب از مزارع دزدی می‌کند.
فیلم سینمایی «شب روباه» محصول سال 2009 کشورهای آمریکا و انگلستان است.

*«شهر فرشتگان»
جمعه 28 خردادماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی «شهر فرشتگان» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در فیلم سینمایی «شهر فرشتگان» خواهید دید: بعد از درگیری شدیدی که بین پدر و مادر آیدا پیش می‌آید مادر ناچار به ترک خانه می‌شود.پس از رفتن مادر فضای بسته خانه و میل به دیدن او، آیدا را وا می‌دارد دور از چشم پدر، برادر نوزادش را در کالسکه بگذارد و به خانه مادربزرگش برود، ولی آیدا آدرس آنجا را ندارد. فقط می‌داند میدان تجریش مستقیم به راه آهن می‌خورد که منزل مادربزرگش در آنجاست. سفر سرخوشانه آیدا شروع می‌شود اما حوادث و اتفاقات خود را نشان می‌دهد.
شهروز ابراهیمی، لیلا موسوی، پروین ملکی و بهزاد خداویسی در فیلم سینمایی «شهر فرشتگان» بازی کرده‌اند.

*«تلواسه»
فیلم تلویزیونی «تلواسه» به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش ربیعی پنجشنبه 27 خرداد ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی سارا خوئینی‌ها و حمید ابراهیمی آمده: پروانه و مجید به امید پیشرفت در کار و زندگی تصمیم به مهاجرت گرفته‌اند، خانه‌ مسکونی‌شان را به فروش گذاشته‌اند. مجید خود را بازخرید کرده و در تدارک مسافرت و مهاجرت به کانادا هستند و بسیار از شرایط پیش آمده خشنود و راضی هستند. آرمین فرزند خردسال آنها محصل ابتدایی است. او در مدرسه ناگهان از حال می‌رود. آرمین تومور مغزی دارد و می‌بایست هرچه سریع‌ترعمل شود. مجید معتقد است که صبر کنند و بعد از مهاجرت به کانادا و برقراری بیمه اجتماعی‌شان اقدام به جراحی کنند ولی پروانه بسیار نگران است که مبادا زمان را از دست بدهند و دیر شود.
فیلم تلویزیونی «تلواسه» به نویسندگی رویا غفاری و حجت قاسم زاده اصل از تولیدات سال 88 گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیماست.

*«تصرف در پلهام»
فیلم سینمایی «تصرف در پلهام» به کارگردانی جوزف سارجنت جمعه 28 خرداد ساعت 20:45 در قالب «برنامه سینما 4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم با بازی والترمتهو، رابرت شائو و مارتین بالسان می‌بینیم: چهار سارق مسلح یکی از قطارهای متروی نیویورک را برای باج گیری با تمام مسافرانش به گروگان می‌گیرند. آنها قطار را در یکی از تونل‌های بین دو ایستگاه متوقف می‌کنند و با مرکز تماس می‌گیرند و درخواست خود را مطرح می‌کنند. آنها همچنین درخواست یک ماشین در یکی ازخیابان‌های اطراف مترو هم دارند. پلیس ایستگاه را محاصره می‌کند اما در عین حال پول را هم آماده تحویل می‌کند. اما در لحظه تحویل پول ناگهان از طرف پلیس شلیک می‌شود و از همین جا درگیری بین پلیس و گروگان گیرها شروع می‌شود.
فیلم سینمایی «تصرف در پلهام» محصول سال 1974 آمریکاست.

*«فراری»
فیلم سینمایی «فراری» به کارگردانی سعید عالم‌زاده 40 دقیقه بامداد روز جمعه 28 خرداد از شبکه تهـران پخش می‌شود.
حمید دانشجوی دانشکده هنرهای تجسمی است و قصد دارد با همکلاسی‌اش بیتا ازدواج کند. ولی پدرش همایون که چک دست برادرش دارد، اصرار دارد که حمید با برادر زاده‌اش فرنوش که چند سال از حمید بزرگ‌تر است و دختر کم هوشی هم هست ازدواج کند. ولی دوست حمید، پژمان به او پیشنهاد می‌دهد که یک پدر و مادر قلابی پیدا کند و به خواستگاری بیتا برود تا خانواده بیتا از قصد حمید مطلع شوند.
حامد کمیلی، مهران رجبی، لیندا کیانی، زهره مجابی، عباس محبوب، رابعه اسکویی، سوسن پرور، شهربانو موسوی، علی ابوالحسنی، بیژن پیشدادی و شهین تسلیمی در فیلم سینمایی «فراری» از تولیدات سال 1388 در ژانر درام و کمدی بازی کرده‌اند.

*«عنکبوت‌های یخی»
عصر روز جمعه 28خرداد ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «عنکبوت‌های یخی» به کارگردانی تیبورتکاکس از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.
یک گروه ورزشی نوجوان برای تمرین اسکی و آماده سازی برای مسابقات به کوههای لاست در منطقه لوگان ایالت یوتا می‌روند. دش دشیل که در این مکان به صورت خصوصی تعلیم اسکی می‌دهد، قبلاً یک قهرمان اسکی بوده که بر اثرحادثه‌ای پایش به شدت آسیب دیده و دیگر نتوانسته به صورت حرفه‌ای به این ورزش ادامه دهد. بین او و یکی از اعضای گروه ورزشی به نام چاد براون که بسیار مغرور است، کشمکشی در می‌گیرد و منجر به مسابقه‌ای می‌شود که چاد در آن پیروز شده و باعث می‌شود که چاد، دش را به خاطر عدم آمادگی‌اش تحقیرکند. اما به زودی اتفاقاتی رخ می‌دهد که چاد را در نظرش نسبت به دش دچار تحول می‌کند.
پاتریک مولدون، ونساویلیامز، توماس کالابرو و دیوید میلبرن در فیلم سینمایی «عنکبوت‌های یخی» محصول سال 2007 آمریکا در ژانر علمی، تخیلی، ماجراجویی و هیجانی به ایفای نقش پرداختند.

*«شکست اخبار»
فیلم سینمایی «شکست اخبار» به کارگردانی سـرگئی رودنانـسکی جمعه ساعت 14 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم درمـورد جان روزنامه‌نگاری است که در حال تهیه گزارشی از رشوه و فساد مالی جیک ماکالوم است. او به همراه لیندا و لاندن از دست داشتن پدر و برادرش در این ماجرا مطلع می‌شود. پدر جان قاضی است و سعی می‌کند او را در مورد بی‌گناه بودنش قانع کند. جان و لیندا که مدارکی علیه جیک بدست آورده‌اند، در خطر قرار می‌گیرند...
فیلم سینمایی «شکست اخبار» محصول سال 2000 آمریکا در ژانر اکشن و درام ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد