جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

چند تا اس ام اس

  

امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست!

مثل یه بچه گوریل که موز می دن دستش ذوق کردی! فکر کردی می خوام بگم دلم برات تنگ شده؟
نه جونم! از بی کاری گفتم یه
SMS بدم!

 

آروم زُل بزن به گوشیت...
خوب... فقط می خواستم بگم دیوونه ى همین نگاهتم!

 

از شنبه درون خود تلنبار شدیم / تاآخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم / جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم!

 

از وزارت کشاورزی مزاحمتون می شم...
شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید!

 

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ای گلابی من؟

 

آدما وقتى از هم دورن واسه هم SMS می فرستن 

من واسه تو که تو قلبمى چى بفرستم؟ ها؟ 

 

سه تا فرشته مهربون تو دنیا هست،    

اولیش به کبوترهای عاشق دونه می ده،   

دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه،  

و سومیش که من عاشقشم داره این SMS رومی خونه!    

 

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه! 

می دونستی چشات شیشه عمر منه؟ 

 

آدما سرشون روبالا می کنن تا ماه رو ببینن    

ولی نمی دونن ماه سرشو پایین کرده داره SMS می خونه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد