جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

بائو: دایی به من نامهربانی کرد

 

میثم بائو اگر چه از دقیقه 60 مسابقه با ابومسلم به میدان رفت و هیچ نقشی در شکست سنگین تیمش در مشهد نداشت. اما تنها بازیکنی بود که در«Dog house» علی دایی قرار گرفت و پس از آن حتی از لیست 18 نفره‌های دایی خط خورد.

ناراحتی تو با قهرمانی پرسپولیس جور در نمی‌آید.

به هر حال کمی طبیعی است، اصلاً‌ توقع نداشتم که در این چند بازی آخر حتی در لیست 18 نفره هم نباشم.

تصمیم خاصی داری؟

فعلاً‌ منتظرم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. قرارداد من با پرسپولیس تمام شده و برای ماندن یا رفتن نیاز به زمان بیشتری دارم.

فکر می‌کنی دلیل اصلی بازی نکردنت چه بود؟

نمی‌دانم. فکر می‌کنم قربانی تغییرات روی نیمکت پرسپولیس شدم، من قبل از حضور دایی جز یکی از ارکان اصلی تیم بودم، اما با تغییر مربی همه چیز برگشت.

یعنی از دایی دلخوری؟

صددرصد. برای علی دایی احترام زیادی قائلم او مربی صادقی است و یکی از بهترین مربیان ایران، اسطوره بودن هم که چیز جدیدی نیست. اما او در حق من نامهربانی کرد.

شاید به اندازه لازم آماده نبوده‌ای.

از من نپرسید بروید از همبازیانم بپرسید، خدا شاهد است که در این چند ماه اخیر یکی از آماده‌ترین نفرات پرسپولیس بودم. در تمام 9 سالی که در لیگ برتر حاضر بودم به اندازه این چهار، پنج هفته اخیر تمرین نکردم و آماده نبودم. اما این آمادگی دیده نشد و در حقم کم لطفی شد.

دایی با تو مشکل فنی ندارد؟

اگر مشکل فنی داشت که در زمان حضورش در تیم ملی من را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. هفت، هشت بازی ملی در زمان او در کارنامه‌ام ثبت نمی‌شد.

چرا با خودش صحبت نکردی؟

چند باری با او صحبت کردم. او هر بار به من می‌گفت که خوب تمرین می‌کنی و من از تو راضی‌ام، اما ترکیب تیم را براساس تاکتیک حریف می‌چینم. این تنها جملاتی بود که علی دایی به من گفت. من هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای نباید اعتراض کنم چون او مربی است و تصمیم‌گیری با اوست. باز هم می‌گویم که علی دایی مربی‌ خوبی است و آینده نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ماست.

اما حالا که داری اعتراض می‌کنی.

این اعتراض نیست. پاسخ سوال‌های شماست، من اگر در آن مقطع مصاحبه می‌کردم، برای تیم حاشیه درست می‌شد، مردم ناراحت می‌شدند و نمی‌خواستم کوچکترین خللی از طرف من برای رسیدن به قهرمانی ایجاد شود. اما حالا قضیه فرق می‌کند. حالا پرسپولیس با مدیریت کاشانی، تلاش‌های علی دایی و همت بچه‌ها قهرمان شده. خدا شاهد است که قصد بی‌احترامی به علی دایی را ندارم، فقط مانده‌ام که چرا بعد از بازی با ابومسلم فقط من نادیده گرفته شدم و کوچکترین سهمی در آن شکست نداشتم. اگر ناراحتم به خاطر بی‌مهری‌ است که به من شده.

بالاخره قراردادت را تمدید می‌کنی یا نه؟

گفتم که معلوم نیست. اگر یک درصد فکر کنم که فوتبالم در پرسپولیس پیشرفت می‌کند، می‌مانم. اما اگر به نفعم نباشد از پرسپولیس جدا می‌شوم، به هر حال من در این سن و سال باید حرفه‌ای فکر کنم. بازیکن مسنی نیستم که تحت هر شرایطی در تیمی بمانم، حداقل هفت، هشت سال دیگر می‌توانم در لیگ برتر و تیم ملی بازی کنم، پس باید جایی را انتخاب کنم که فوتبالم ضرر نکند.

با کاشانی صحبت می‌کنی؟

قطعاً. طی یکی،دو روز آینده به باشگاه می‌روم تا در خصوص فصل آینده با حاج حبیب صحبت کنم. خدا را شکر حاج حبیب روحیه‌ای دارد که می‌تواند در جایگاهی غیر از مدیریت پرسپولیس بهترین مشاوره‌ها را به من و سایر بازیکنان بدهد، قصدم از دیدار با کاشانی این است که از او مشورت بگیرم برای فصل بعد چه تصمیمی بگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد