جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

فهرست 23 نفره تیم ملی آرژانتین اعلام شد

 

به گزارش خبرگزاری آرژانتینی تلام، دیه گو مارادونا، سرمربی تیم ملی آرژآنتین، فهرست منتخب این تیم برای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را اعلام کرد.

بزرگترین شگفتی این فهرست، حضور دیه گو ملیتو در بین مهاجم منتخب مارادوناست. هرچند که این بازیکن در رقابت های این فصل سری آ و لیگ قهرمانان درخشش خیره کننده ای داشت و یکی از ارکان نرآتزوری در رقابت های این فصل بود اما گفته می شد که مارادونا مارتین پالرمو، مهاجم باتجربه و البته پا به سن گذاشته بوکا جونیورز را به او ترجیح می دهد. اما در فهرستی که امروز منتشر شد، مارادونا شش مهاجم را انتخاب کرد که نام میلیتو نیز در بین آنها به چشم می خورد. 

مارادونا پیش از این با عدم دعوت از خاویر زانتی و استبان کامبیاسو، دو ستاره تیم اینتر تعجب هواداران و خشم مسئولان باشگاه ایتالیایی را برانگیخته بود.

 دروازه بان ها

سرخیو رومرو (آلکمار) ماریانو آندوخار (کاتانیا) دیه گو پوسو (کولون)

 مدافعان

نیکلاس اوتامندی (ولز سارسفیلد) گابریل هاینزه (مارسی) مارتین دمیچلیس (بایرن مونیخ) والتر ساموئل (اینتر) آریل گارسه (کولون) نیکلانس بوردیسو (رم) کلمنته رودریگس (استودیانتس)

 هافبک ها

خوان ورون (استودیانتس) خاویر ماسچرانو (لیورپول) خواناس گوتیرس (نیوکاسل) آنخل دی ماریا (بنفیکا) ماکسی رودریگس (لیورپول) خاویر پاستوره (پالرمو) ماریو بولاتی (فیورنتینا)

 مهاجمان

 مسی (بارسلونا) گونسالو ایگواین (رئال مادرید) کارلوس تبس (منچستر سیتی) سرخیو آگرو (اتلتیکو مادرید) دیه گو میلیتو (اینتر) مارتین پالرمو (بوکاجونیورز)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد