جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

 

در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، 12 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پیشکش»، «بی سلاح»، «نبرد جبار»، «شبکه جهانی»، «عملیات گروه ویژه»، «جی ویرو»، «گروه همراه»، «زندگی کولی وار»، «منطقه 9»، «جنگ»، «مبارزین کهکشان» و «ارثیه شوم» پنجشنبه و جمعه 23 و 24 اردیبهشت از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

فیلم سینمایی «پیشکش» به کارگردانی جاستین دراکس پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «هنری» یک نویسنده کتاب کودکان است که کمی منزوی است و دوستان چندانی ندارد. یکی از معروفترین کتابهایی که نوشته «مارتی، سگ آبی» نام دارد. تصویرگر این کتاب، تنها دوست او «رودی» بوده است که پس از انتشار و گل کردن کتاب می‌میرد. اما «هنری» همچنان در رویاهایش او را می‌بیند و با هم صحبت می‌کنند. از طرفی ناشر شرکت «هنری» شخصی به نام «آرتور» است که یک تصویرگرجدید به نام «لوسی» را به «هنری» معرفی کرده و درخواست می‌کند آنها با هم کار کنند.

فیلم سینمایی «پیشکش» محصول سال 2007 آمریکا می‌باشد.

**********

فیلم تلویزیونی «بی سلاح» جمعه 24 اردیبهشت ‌ماه ساعت 16 از شبکه یک‌ سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: زیارت حرم شش گوشه امام حسین (ع) و سایر اهل بیت باعث جلای روح وتقویت ایمان هرفرد مسلمانی است. ولی گاهی اوقات بسیار مسائل مهم تر اززیارت این بزرگان درپیرامون مااحساس می‌شود که ما بی خبریم.

قهرمان داستان که قصد زیارت کربلا رادارد در مشاهده یکی از دوستان و همرزمان سابقش قصد دارد به جای زیارت، به دوستش وخانواده اوکمک کند وازبحرانی که در آن قراردارند رهایی بخشد.

حسین یاریار، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، مصطفی عبدالهی، زهره حمیدی وشهین تسلیمی درفیلم تلویزیونی «بی سلاح» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «نبردِ جبار» به کارگردانی تتسو شینوهارا و تهیه کنندگی مانا تسونو اوریون محصول سال 2009 ژاپن پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود. 

داستان فیلم سینمایی «نبردِ جبار» با بازی میتسو روفوکیکوشی و یوشیکونی داچین درمورد «ایزومی کوراموتو» دختری است که نامه‏ای را دریافت کرده است. او نمی‏داند که این نامه چیست فقط ‌می‏فهمد که ‌مربوط به پدربزرگش است. اویکی ازهم‏ دوره‏ای‏های پدربزرگش به نام آقای «سوزوکی» را پیدا می‏کند و از او می‏خواهد که ماجرا را برای او توضیح دهد. سوزوکی می‏گوید که «تاکایوکی» پدربزرگ ایزومی، یکی از فرماندهان برتر نیروی دریایی ژاپن بوده که در سال آخر جنگ جهانی دوم در جایی که همه نیروی نظامی این کشور به‏جز زیردریایی تحت فرماندهی تاکایوکی از بین رفته بودند دست از نبرد و مقاومت بر نمی‌دارند.

*************

فیلم سینمایی «شبکه جهانی» جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت30/17 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مکس تکنسین امنیت دسترسی به اطلاعات شبکه‌ای است. تلفن همراه مشکوکی به آدرس اتاق وی در هتل محل اقامتش ارسال می‌شود. روی این تلفن‌همراه پیام‌های تلفنی ازطرف شخصی که به نظرمی‌رسد همه‌جا مکس را زیرنظر دارد مخابره‌ می شود. پیروی مکس از پیام‌های کوتاه سبب موفقیت او روی یک دستگاه بخت‌آزمایی می‌شود. به تدریج مقامات هتل نسبت به رفتار او مشکوک می‌شوند. در همین زمان مأموران مخفی شورای امنیت ملی امریکا نیز به سراغ او می‌آیند و دو بار نسبت به جان مکس سوء قصد می‌شود.

فیلم سینمایی «شبکه جهانی» به کارگردانی گرک مارکز و تهیه کنندگی استیو ریچاردزو با بازی ادوارد برنزوشین وست در سال 2009 ساخته شده است.


شبکه سه

فیلم سینمایی «عملیات گروه ویژه» به کارگردانی اندی نگ پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 30/20 ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یکی از افراد گروه ویژه پلیس مبلغ زیادی را به نزول خواری به نام هانگ مقروض است وتقریبا هر روز و به هر بهانه‌ای از طرف او تحت فشار قرار می‌گیرد. از طرفی گروهی تبهکار درشهربه مکانهای پولشوئی و رد و بدل کالاها و اموال محله رفته و افراد را می‌کشند و پولها را می‌دزدند، پلیس مذکور در طی اتفاقاتی با این گروه تبهکار مواجه و ناخواسته دریکی ازعملیاتهای آنها شرکت می‌کند، ولی در نهایت و انتهای فیلم به کمک نیروی پلیس رفته و از مخمصه‌ای که قرار گرفته نجات می‌یابد.

سیمون یوآن، مگی نیو و لام کاتونگ درفیلم سینمایی «عملیات گروه ویژه» محصول سال 2008 هنگ کنگ به ایفای نقش پرداختند.

****************

فیلم سینمایی «جی ویرو» ساخته پونیت سیرا صبح جمعه ساعت 30/11 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در فیلم سینمایی «جی ویرو» با بازی فردین خان می‌بینیم: جی مأمور مخفی پلیس است که قصد نفوذ به یک باند تبهکار قاچاق موادمخدر که سرکرده آنها فردی به نام تجپال است را دارد که به همین منظور با یکی از اعضای این گروه که پسری به نام ویرو است طرح دوستی می‌ریزد. ویرو پسری است که از راه دزدی ماشین‌های لوکس و گران قیمت امرا معاش می‌کند.

فیلم سینمایی «جی ویرو» محصول سال 2009 کشورهند می‌باشد.

************

فیلم سینمایی «گروه همراه» به کارگردانی لاو وینگ چونگ جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت 45/23 ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌‌رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: اینبار سرپرستی افراد گروه ویژه را به خانمی به نام(می) داده‌اند که گروه دیگری که سابقاً سرپرستی شان را پلیسی به نام(سم) به عهده داشت از وضعیت موجود ناراضی می‌شوند. در نهایت گروه برای یافتن باند تبهکار و سارقی به منطقه حومه شهر که کوهستانی و جنگلی است فرستاده می‌شوند. اما با توجه به شرایط نامناسب و نا آشنا گروه ویژه دچار مشکلاتی می‌شوند. . یکی از افراد پلیس که به تنبلی معروف است طی اتفاقی با تبهکاران مواجه می‌شود و با کمک وی و اهالی روستایی نزدیک در نهایت باند تبهکار متلاشی می‌شود.

سیمون یام ومجیا شیو درفیلم سینمایی «گروه همراه» محصول سال 2008 کشورهنگ کنگ ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «زندگی کولی وار» به کارگردانی اکی کاریز ماک پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 40/15ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی ماتیو پلون واولین دی دی، درباره یک نویسنده است که به دلیل فقر و بی پولی خانه اش را از دست می‌دهد و یک فرد دیگر خانه اش را اجاره می‌کند. او بازمی گردد و ادعا می‌کند وسایل خانه مال اوست پس اجازه دارد دراین خانه زندگی کند. دوست نویسنده که خود نقاش است از راه می‌رسد و سعی می‌کند بین مرد تازه وارد و دوست نویسنده‌اش آشتی برقرار کند. درنهایت آنها تصمیم می‌گیرند سه نفری در خانه زندگی کنند. زندگی آنها در همین خانه کوچک و فقیرانه به دوستی تبدیل می‌شود.

فیلم سینمایی «زندگی کولی وار» محصول سال 1992کشورهای فنلاند، فرانسه و ایتالیا در ژانر کمدی و درام ساخته شده است.

************

فیلم سینمایی «منطقه 9» به کارگردانی نیل بلومکامپ جمعه 24 اردیبهشت ساعت 30/20 درقالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی شارلتو کوپلی و جیسون کوپ می‌بینیم: موجودات فضایی با یک سفینه غول پیکر در آفریقا به زمین آمده‌اند و در یک منطقه قرنطینه زندگی کثیفی را می‌گذرانند. آنها دارای سلاح‌های خاص خود می‌باشند که تنها خودشان قادر به شلیک می‌باشند. دولت تصمیم می‌گیرد آنها را خلع سلاح کند.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «جنگ» به کارگردانی فیلیپ جی اَتول 40 دقیقه بامداد روزجمعه 24 اردیبهشت ماه ازشبکه تهران پخش می‌شود.

داستان درمورد تام لون و جک کرافورد دو پلس قدیمی و دو دوست خیلی صمیمی هستند که بیشترماموریت‌ها رو با همدیگرانجام می دهند. این‌دو دوست پس ازچندی مامور می شوند تا گروهی قاچاقچی خلافکار را که از راه دریایی قاچاق می کنند، دستگیرو یا از بین ببرند که در جریان انجام این ماموریت بعد ازیک زد وخورد، تام به کمک جک موفق می شود تا بیشتر اعضای این گروه رو از بین ببرد و محموله ی قاچاق رو متوقف کند که باعث موفقیت این دو پلیس در این ماموریت می شود.

جت لی، جیسون استتام، جان لون و دِوُن آوکی درفیلم سینمایی «جنگ» محصول سال 2007 آمریکا در ژانر حادثه‌ای و هیجانی به ایفای نقش پرداختند.

************

فیلم سینمایی «مبارزین کهکشان» جمعه 24 اردیبهشت ساعت30/14 ازشبکه تهران سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده:مردی که درجریان سقوط هواپیما توسط یک جنگلبان پیدا می‌شود به طورمعجزه آسایی از مرگ نجات یافته، با طی زمان قدرت بدنی خود را بدست می‌آورد. از طرفی گروهی به دنبال این مرد هستند که ازطرف مردی با نفوذ که تحت کنترل نیروهای شیطان است می‌باشند. مرد موفق به فرار از دست آنها شده، اما باید به مبارزه ادامه دهد.

الکساندر بالیوف، آندری چوبچنکوف، آلکسی دیمیتریوف و والری گریوف درفیلم سینمایی «مبارزین کهکشان» به کارگردانی کنستانتین ماکسیموف محصول سال 2009 روسیه در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی، فانتزی، تخیلی و هیجانی ایفای نقش کرده‌اند.

**************

فیلم سینمایی «ارثیه شوم» به کارگردانی کورنیه ینهالانی جمعه 24 اردیبهشت ساعت 14 ازسیمای استانها پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: یکی ازاعضای گروهی تبهکار و آدمکش که قتل‌های زنجیره‌ای بسیاری انجام می‌دادند و زمین و اموال مقتولین را صاحب می‌شدند عاشق دختری می‌شود که بسیار خوب و مهربان بود. یک روز زمانی که با دختربود بقیه اعضای گروه به یک پیرمرد حمله می‌کنند و او را می‌کشند. دختر که شاهد این ماجرابود گریه می‌کند وبه اومی گوید که چقدر ازاین افراد متنفروفراری است.

 فیلم سینمایی«ارثیه شوم» محصول کشور هندوستان در ژانرحادثه‌ای و درام ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد