جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

تهران شنبه و یکشنبه آینده تعطیل است

 

بر اساس مصوبه امروز هیئت دولت، شنبه و یکشنبه هفته آینده مراکز دولتی و آموزشی در تهران تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت دولت عصر امروز یکشنبه به ریاست محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه داد.
بر اساس این گزارش، اعضای هیئت دولت روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده را در پایتخت تعطیل اعلام کردند.
این تعطیلات شامل مراکز دولتی و مدارس و دانشگاه‌های تهران می شود.
یادآور می‌شود، دوشنبه هفته آینده نیز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل رسمی است.


خبر تکمیلی  

تعطیلات شنبه و یکشنبه فقط مدارس و دانشگاه‏ها

استاندار تهران گفت: تعطیلات شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه فقط شامل مدارس و دانشگاه های شهر تهران است و شامل شهرهای تابعه و مراکز دولتی نیست.

مرتضی تمدن در گفت و گو با خبرگزاری فارس افزود: ادارات و مراکز دولتی در این روزها کماکان به فعالیت عادی خود خواهند پرداخت.
وی اظهار داشت: این تعطیلی فقط شامل مدارس و دانشگاه های حوزه فرمانداری شهر تهران و شمیرانات است و شامل شهرهای تابعه استان تهران از قبیل شهرری،اسلامشهر، کرج، ورامین، شهریار و...نخواهد بود.

بر اساس مصوبه روز گذشته هیات دولت قرار بود مراکز آموزشی و ادارات دولتی در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه تعطیل باشد که این مصوبه لغو و تنها شامل مدارس و دانشگاه های شهر تهران خواهد بود و شامل ادارات دولتی نیست. 

 خبر تکمیلی۲
شنبه و یکشنبه دانشگاهها هم تعطیل نیستند 
در حالی که استانداری تهران روز گذشته در اطلاعیه‌ای تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده را فقط شامل «مدارس و دانشگاه‌های شهر تهران» و در اطلاعیه ظهر امروز خود فقط شامل مدارس و دانشگا‌های شهر تهران و منطقه شمیرانات اعلام کرد، دفتر استاندار تهران دقایقی پیش از مخابره این خبر در اطلاعیه اعلام کرد که این تعطیلی فقط شامل «مدارس شهر تهران و منطقه شمیرانات» خواهد بود.
به گزارش ایسنا، ماجرای تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در تهران که از اواخر وقت روز 19 اردیبهشت ماه سال جاری در صدر اخبار قرار گرفت، یک روز پس از اعلام توسط رییس دفتر معاون اول رییس‌جمهور تگذیب شد به شکلی که محمدجعفر محمدزاده رییس دفتر معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد که «اخبار منتشر شده درباره تعطیلی ادارات دولتی در روز‌های شنبه و یکشنبه کاملا نادرست است و تنها دلیل تعطیلی احتمالی مدارس تهران در هفته آینده جلوگیری از ایجاد مشکل برای شهروندان با توجه به برگزاری یک اجلاس سطح بالای بین‌المللی در تهران است و سایر اخبار مطرح شده کاملا کذب است.»
تنها ساعاتی بعد مرتضی تمدن، استاندار تهران در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد: «تعطیلات شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه فقط شامل مدارس و دانشگاه‌های شهر تهران است و شامل شهرهای تابعه و مراکز دولتی نیست.»
موضوعی که در اطلاعیه شماره 2942-13 مورخ 20/2/89 استانداری تهران نیز بر آن تاکید کرده است.
اما ظهر امروز (سه‌شنبه) دفتر استاندار با ارسال نمابر 2944-13 مجددا اعلام کرد که « مدارس و دانشگاه‌های شهر تهران و شمیران در روزهای شنبه و یکشنبه (25 و 26 اردیبهشت ماه جاری) تعطیل هستند.»
به گزارش ایسنا در این حال دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، تربیت معلم و آزاد اسلامی اعلام کردند که براساس تصمیم هیات رییسه در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه فعال هستند و تعطیل نیستند.
دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای با اشاره به عدم تعطیلی دانشگاه در روزهای شنبه و یکشنبه آینده اعلام کرده است که برنامه‌های آموزشی و اداری دانشگاه، طبق روال عادی ادامه خواهند یافت.
همچنین دکتر سیف، مشاور دفتر ریاست دانشگاه تهران در تماس ایسنا نیز از عدم تعطیلی دانشگاه تهران طی این دو روز خبر داد.
دکتر حجازی‌زاده، رییس دانشگاه تربیت معلم نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: در این دو روز دانشگاه باز است ولی امتحانی برگزار نخواهد شد.
همچنین روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر نیز از باز بودن این دانشگاه در این ایام خبر داد.
روابط عمومی‌های دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی، الزهرا(س)، علم و صنعت و خواجه نصیر نیز اعلام کردند که هنوز در این باره تصمیم قطعی اتخاذ نشده است .
دکتر حسنی، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در تماس ایسنا گفت: بنا بر اعلام استانداری، دانشگاه در این دو روز تعطیل است.
به گزارش ایسنا، در حالی که موضوع تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده که با نمابرهای ضد و نقیض، بسیاری از شهروندان تهرانی را سر در گم کرده بود، دقایقی پیش از مخابره این خبر، دفتر استاندار تهران با ارسال نمابر 2946-13 که سومین نمابر استانداری تهران در این خصوص بود، اعلام کرد: «پیرو بخشنامه شماره 2944-13 مورخ 21 اردیبهشت 89 تعطیلی ایام شنبه و یکشنبه مورخ 25 و 26 اردیبهشت 89 «فقط مشمول مدارس شهر تهران و منطقه شمیرانات» می‌شود.»
بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید که پرونده تعطیلی‌ها با این نمابر بسته می‌شود و یا آنکه قرار است تصمیم جدیدتری در این خصوص گرفته شود؟
نظرات 2 + ارسال نظر
مهرناز شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 16:27

بالاخره فردا دانشگاه تعطیله یا نه؟

محمد چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 12:46



عجب مملکت با حالی داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد