جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اس ام اس - جوک

 

به قل مراد میگن یخچالتون چرا برفک میزنه؟ میگه لابد بازم آنتنش کج شده!

JOK  دایناسور به دوست دخترش میگه بیا بریم سینما دوست دختره میگه نمیام میگه بریم رستوران میگه نه میگه بریم خونه ی من میگه نه
بهش میگه همین کارها رو کردی که نسلمون منقرض شد! 
SMS  ای رفیق مهربان هر شب دعایت میکنم ، گرندارم ثروتی جانم فدایت میکنم. 
JOK  قل مراد میره خواستگاری دختر رو می بینه ازش خوشش نمیاد میگه: ما می ریم یه دوری می زنیم بر می گردیم 
SMS  دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسیست که دوستش داری. 
JOK  خشک میره تو خیس درمیاد ، سفت میره شل درمیاد ، بی رنگ میره تو قرمز درمیاد ، سرد میره تو داغ درمیاد ( چای کیسه ای گلستان ) 
SMS  شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود . 
JOK  یه موز و یه پسته با هم دعواشون می شه، موز به پسته میگه: که چرا همیشه نیشت بازه؟ پسته میگه: از تو که بهترم، بخاطر 200 تومن جلوی همه شلوارت رو می کشی پایین! 
SMS  میگن خوشتیپ ها عمرشون کوتاهه
خوش به حالت حالا حالا ها زنده ای !!! 
JOK  یه دکتری رفته بوده یکی از دهات و بهشون اصول بهداشت و نظافت رو یاد می داده. اتفاقأ همون موقع یه گربه ای داشته...ونشو ( پشتشو ) می لیسیده و خودشو تمیز می کرده. جناب دکتروسط سخنرانی میگه: مثلأ نگاه کنید، حتی این گربه که حیوونه و عقلش نمی رسه هم داره خودشو تمیز می کنه. یهو یکی از دهاتیها از وسط جمع بلند می شه میگه: آقای دکتر، نه فکرکنی عقلمان نمی رسد ها، زبانمان نمی رسد. 
SMS  ای با صفا / تورا زنم صدا
اس ام اس میدادی گدا/ اگر داشتی وفا 
JOK  یه آبادانیه میره تو مغازه به یارو میگه: کا، بلوز داری؟
مغازه داره میگه: نه.
آبادانیه میگه: کا، شلوار داری؟
مغازه داره میگه: نه.
آبادانیه با تعجب میگه: کا، پس چرا رو شیشه نوشتی: کا لباس داریم؟ 
SMS  جریان چیه که جسد اونایی که ادعا میکنن برای ما میمیرن ، هیچوقت پیدا نمیشه !؟ 
JOK  بسیجیه می ره عروسک فروشی به صاحب مغازه می گه آقا یه دونه از اون خواهرا بده! 
SMS  چراغ دوستی تو در فلب من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف ! 
JOK  یک نفر به خواستگاری رفته وبه دختره میگه:من ادم صبوری هستم دختره هم میگه معلومه ، اگه ادم صبوری نبودی این دماغ رو چند سال تحمل نمیکردی 
SMS  سلام ، خوبی ؟ دشمنان دارن دانشمند های کشور رو ترور میکنن !
شاید این آخرین پیامم باشه ! حلالم کن ! 
JOK  سر کلاس پزشکی استاد به دانشجوها میگه : کدوم عضو انسانه که تا 9 برابر بزرگتر میشه؟ دختره میگه استاد من میدونم ولی روم نمیشه بگم..... پسره میگه : من میدونم استاد مردمک چشمه!! استاد به پسره میگه : آفرین . به دختره هم میگه : شما هم توقع بی جا نداشته باشید!!! 
SMS  نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم
بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم ! 
JOK  غضنفر داشته میمرده به پسرش میگه بعد از مرگ من به همه بگو بابام ایدز داشت ،پسرش میگه : واسه چی ؟
میگه : هم مریضیه باکلاسیه هم کسی سراغ مادرت نمیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
کـــــافشین جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 10:09 http://NOW.BLOGSKY.COM

سلام همه خوبان عالم بر شما
NOW به روز شد : ماجرای عجیب کابالیستها ، فراماسونری ، شیطان پرستی و دجال !!!!!!!

سارا جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 10:22 http://setarefars.blogsky.com

salam khobin?be weblogaye man sar bezanid
itmon.blogsky.com
softshop.blogsky.com
setarefars.blogsky.com
ye matlab jadid gozashtam be esm goshi mobil raygan.
age goshi raygan mikhaye hatman bekhonesh.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد