جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

۱۵تا اس ام اس عاشقانه

 

۱- سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش...

۲-کبوترم، لانه ی من بام توست، کجا روم؟ مرغ دلم رام توست، پادشه کشور عشقم ولی، نگین انگشتری ام نام توست

۳-اتل متل پریوش دلم برات رفته غش، چه با پیام چه با تک، دوست دارم وروجک

۴-اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی

۵-صداقت و مهربانیت را می ستایم.صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

۶-اگه قصر شاهی تو واسه من جایی نداره کلبه ی خاکی قلبم قابل تو رو نداره

۷-در عشق حداقل قطره ای جنون هست و در جنون هم همیشه دریایی از عشق

۸-خاطراتم تلخ٬یاد تو همیشه شیرین٬تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین

۹-من همان قاب تهی٬خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت میمیرم

۱۰-من به آمار این شهر مشکوکم اگر این شهر پر از آدم هاست پس چرا این همه دل ها تنهاست

۱۱-اگه شدم عاشق تو٬نذار که بی تاب بمونم٬لالایی شبم تویی٬نذار که بی خواب بمونم

۱۲-خون که قرمزه رنگ عشقه  اما اشک که بی رنگه درد عشقه

۱۳-آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون  تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون

۱۴- گفتا غم تو دارم ، گفتا چشت در آید ، گفتم که ماه من شو ، گفتا دلم نخواهد.

۱۵-دیگه این پنجره از دیدن من خسته شده انگاری کتاب عشق من و تو دیگه بسته شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد