جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

کمالوند: من هم نامزد سرمربیگری رئال مادرید هستم!

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از قول یک مقام مسئول بنویسید من هم نامزد سرمربیگری رئال مادرید هستم.

فراز کمالوند پس از شکست ۳ بر ۲ برابر مس کرمان گفت: به سه دلیل شکست خوردیم اول اینکه در فاصله ۲۰ روز سه بازی انجام دادیم، دوم نداشتن انگیزه بازیکنان و سوم شیطنت رسانه‌ها.
وی تاکید کرد: مدام از قول یک مقام مسئول در نشریات عنوان می‌شد اگر تراکتورسازی در سه بازی آخر برنده نشود فراز کمالوند برکنار می‌شود. نمی‌دانم این مقام مسئول از کجا آمده است. ناصر شفق که در اسپانیا بود و من با او تماس گرفتم و مدیرعامل گفت چنین حرفی نزده است. سرپرست تیم نیز می‌گوید این حرف را نزده؛‌ پس چه کسی چنین حرفی را زده است.
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به نامزدهای جانشینی خود در رسانه‌ها گفت: ۷۰ نفر را جانشین من کرده‌اند. حتی گواردیولا نیز کاندیدای جانشینی من شده است. از شما می‌خواهم از قول یک مقام مسئول بنویسد من هم نامزد سرمربیگری رئال مادرید هستم.
وی اظهار داشت: یکسری افراد دوست ندارند من در تراکتورسازی بمانم اما همین‌جا می‌گویم اگر در تراکتورسازی بمانم سایر تیم‌ها باید برای نایب قهرمانی بجنگند و تراکتورسازی قهرمان فصل آینده است. هرچند توقع زیاد ایجاد کرده‌اند انگار که من باید این تیم را قهرمان جهان کنم در حالی که مقام ششمی برای تراکتورسازی در اولین فصل حضور در لیگ برتر رتبه خوبی است.
کمالوند در مورد شکست برابر مس کرمان گفت: این بازی یک مسابقه زیبا و جاندار بود. تیم‌های پایین‌ جدول برای پیروزی خود را به آب و آتش می‌زنند. بازیکنان من نیز برای اینکه انگ ناتوانی به این تیم نچسبد تمام تلاش خود را کردند اما در نهایت مس برنده این دیدار بود. مس باید در لیگ برتر بماند زیرا پتانسیل زیادی دارد. اگر این تیم در سایر مسابقات نیز این گونه بازی می‌کرد اکنون می‌توانست قهرمان لیگ باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد