جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

راهنمای خرید ادکلن

  

بوی خوش ضمن اینکه مرتبه ی انسان را در اجتماع بالا میبرد ، نمایانگر شخصیت انسان هم هست.

1-هنگام خرید ادکلن  همیشه بوی آن را آزمایش کنید.برای این منظور مقداری از آن را روی پوست خود بمالید و 10 دقیقه صبر کنید.در این مدت الکل موجود در آن تبخیر شده وترکیب روغن باقی مانده از ادکلن با روغن روی پوست بویی از خود متصاعد می کند که از فردی تا فرد دیگر متفاوت است.

2-نمونه ادکلن را در ساعات پایانی بعد از ظهر بیازمائید.در آن ساعات شامه انسان قوی تر است.

3-ممکن است پوست شما به بعضی از انواع ادکلن حساسیت داشته باشد.در این صورت هنگام خرید یک ادکلن جدید مقداری از نمونه را در قسمت کوچکی از پوست خود بمالید.پس از یک ساعت در صورت عدم مشاهده آثار آلرژی می توانید با اطمینان اقدام به خرید بنمائید.

4-ادکلن را باید به نقاطی از بدن بمالید که دارای نبض می باشد.این نقاط عبارتند از قسمت داخلی مچ دست،پشت زانوها وزیر چانه نزدیک گوشها.

به منظور افزایش زمان ماندگاری ادکلن آن را در جای خنک ودور از نور نگهداری کنید.زیرا نور و گرما باعث بر هم خوردن ترکیبات ادکلن می شود.

5-هنگام آزمایش یا استفاده از ادکلن دستان خود را به هم نمالید.این کار باعث کاهش رایحه ادکلن می شود.

6-ادکلن را روی لباس وجواهرات خود نمالید.این کار باعث صدمه به پوشاک و به ویژه جواهرات می شود.

7-یک ادکلن را برای تمام فصل ها استفاده نکنید.دمای پیرامون بر بوی ادکلن اثر می گذارد مثلا دمای پائین از شدت بوی ادکلن می کاهد،بنابر این بهتر است در زمستان از بوهای تند ودر تابستان از بوهای ملایم تر استفاده نمائید ،ولی مراقب باشید که زنبورها شما را با گل مورد علاقه شان اشتباه نگیرند !

8-چنانچه در بطری ادکلن را باز کردید باید آن را ظرف مدت یک یا حد اکثر دوسال مصرف کنید.ورود هوا به داخل بطری باعث از دست دادن تدریجی رایحه نخست آن می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد