جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

اینتر 3- بارسا1 ؛ قهرمان دوره قبل به زانو در آمد

 

دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی 1-3 اینتر مقابل بارسلونا آغاز شد.

این دیدار سه شنبه شب و در حالی آغاز شد که آبی اناری پوشان، پس از سفری طولانی و خسته کننده، و با طی مسافتی 900 کیلومتری خود را به میلان رسانده بودند و با خستگی ناشی از سفر روانه دیدار ورزشگاه سن سیرو شدند.

با این وجود اولین گل این دیدار،توسط شاگردان گواردیولا از راه رسید و پدرو رودریگس در دقیقه 19 بازی، اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بازی کاملا متعادل دنبال می شد و ده دقیقه بعد، در دقیقه 29 بود که اسنایدر گل تساوی بخش اینتر را به ثمر رساند.

نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید و در دقیقه 49 بازی بود که مایکون، گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

گل دقیقه 60 نیز آب سردی بر پیکره گواردیولا و شاگردانش بود.

تلاشهای بازیکنان تیم کاتالان بی نتیجه ماند و شاگردان گواردیولا نتوانستند در 30 دقیقه پایانی این بازی گل دیگری را به ثمر برسانند و قهرمان فصل قبل رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، در نهایت در سن سیرو و مقابل قهرمان فصل قبل ایتالیا زانو زد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایانی این دیدار، تعدادی از بازیکنان بارسا برای اعتراض به برخی از تصمیمات داوری، داور پرتغالی را احاطه کرده بودند و به او گلایه می کردند.

در نهایت بازیکنان بارسلونا نیز در پی بازیکنان اینتر از زمین مسابقه خارج شدند و شاگردان گواردیولا مقابل نرآتزوری تسلیم شدند. تیم مورینیو از نظر تاکتیکی، تیم برتر میدان بود و شاگردان گواردیولا نتوانستند نمایشی مشابه با نمایشهای قبلی شان در رقابتهای اروپایی را به نمایش بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد