جورواجور

همه چیز از همه جا

جورواجور

همه چیز از همه جا

آقای دایی فوتبال ایران را شهید کردی و دنبال خون‌خواهی آن هستی؟

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات علی دایی گفت: آقای دایی فوتبال را شهید کردی و حالا دنبال خون‌خواهی آن هستی؟
هادی آیت الهی در پاسخ به صحبت های روز گذشته علی دایی مبنی بر اینکه "با حضور امثالی چون آیت الهی در فدراسیون باید فاتحه فوتبال را خواند "، جوابیه‌ای داده است.

متن پاسخ عضو هیات رئیسه فدراسیون به دایی که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است:
" آقای دایی فاتحه فوتبال ایران آن زمان خوانده شد که شما در برابر دیدگان ۷۰ میلیون ایرانی عاشق در هشتم فروردین ماه سال ۸۸ عیدشان را عزا کردید و در مقابل عربستان سعودی نتیجه را واگذار کردید و فوتبال ایران را از صعود به جام جهانی باز داشتید.
آقای دایی فاتحه فوتبال ایران زمانی خوانده شد که در تماس با رسانه ملی به عنوان یک اسطوره و در مقابل چشمان بهت زده مردم، رسم مروت و جوانمردی و احترام به پیشکسوت و بزرگتری و همه خوبی هایی که در ورزش مرسوم است، شکسته و با ادبیاتی که در ایران اسلامی دیگر به کار نمی رود حرمت ورزش را زیر سئوال بردید.
آقای دایی اگر هنوز اعتقادی به احترام کسوت و بزرگتری در ورزش دارید بهتر است سوابق امثال بنده را از افرادی مثل دکتر دادکان و محمد مایلی کهن و امثالهم جویا شوید.
آقای دایی شما مطالبه چه چیزی را از فدراسیون دارید و دنبال چه حقی هستید. بر فرض قضایا به پولی هم رسیدید شما خودتان که فوتبال ایران را شهید کردید حال طلب خون خواهی آن را می کنید. بهتر است قبل از هر چیزی تحقیق کنید و سپس خواهید فهمید که در بین عموم مردم به این افراد چه می گویند. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد